نسخه چاپی

پرسپولیس در آستانه دربی بیانیه صادر كرد

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران پرسپولیس برای حمایت از تیم محبوبشان در دربی روز جمعه دعوت كرد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، در متن این اطلاعیه آمده است: ورزشگاه آزادی یک بار دیگر شرمنده هواداران میلیونی پرسپولیس بزرگ شد که برای حمایت از تیم محبوب خود سر از پا نمی‌شناسند و این بار نیز آن بزرگی پاسخگوی خانواده عظیم پرسپولیس نبود.

هواداران پرسپولیس مانند همیشه در حمایت از تیم محبوب خود از همگان پیشی گرفته‌اند و شور و شوق خود را بر فضای فوتبال ایران مستولی ساخته‌اند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس نیز خوشحال از این پشتیبانی میلیونی عزم خود را جزم کرده‌اند تا در کنار ارائه بازی جوانمردانه، فوتبالی ناب را به نمایش بگذارند و برای کسب پیروزی و تقدیم آن به هواداران لحظه شماری می‌کنند. سرخپوشان ثانیه‌ها را برای فریادهای پرشور و تشویق‌های بی‌امان می‌شمارند تا بزرگی پرسپولیس را بار دیگر با تمام وجود خود لمس کنند.
روز جمعه، روزی دیگر برای نمایش اقتدار و بلند منشی پرسپولیسی‌ها است. روزی که در کنار احترام نسبت به دیگران با تشویق‌های خود تا آخرین لحظه، کاری خواهیم کرد تا سرخپوشان نتیجه دلخواه ما را در زمین فوتبال، دیکته کنند.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با انگیزه و انرژی فراوانی که از شما هواداران دریافت خواهند کرد، فارغ از شرایط جدول، هیچ حریفی را دست کم نخواهند گرفت و روز جمعه نیز چنین خواهد بود.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تاکید بر مسائل اخلاقی و نظم که سر لوحه کار اعضای تیم و هواداران خواهد بود، امیدوار است روز جمعه در دربی بزرگ ایران شاهد فوتبالی تماشایی، توام با رعایت همه شئونات دینی، فرهنگی و قانونی باشیم. در این بین بی‌تردید مانند همیشه تشویق‌ها و شعارهای روحیه بخش تماشاگران پرسپولیس از جذابیت‌های خاص این دیدار خواهد شد.
در خاتمه به بهانه این بازی بر این امر تاکید می‌کنیم، سرمایه و دارایی اصلی باشگاه پرسپولیس، همین هواداران هستند. هوادارانی که پرسپولیس عظمت و بزرگی خود را از حضور آنها از ورزشگاه‌ها تا تمام عرصه‌های دیگر دارد. بی‌تردید خدمتگزاری به این هواداران مایه فخر و مباهات تمام دست‌اندرکاران باشگاه است.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...