نسخه چاپی

تدابیر پلیس راهور برای دربی

معاون ترافیكی پلیس راهور در خصوص تدابیر پلیس راهور برای نظم بخشی به حضور گسترده تماشاچیان و هواداران دربی هشتاد و سوم توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس سرهنگ محسن ترابیان درخصوص تدابیر پلیس راهور برای برگزاری هرچه بهتر دربی پایتخت اظهار داشت: پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی پیش‌بینی‌های لازم برای نظم بخشی به حضور گسترده تماشاچیان و هواداران دو تیم از سوی پلیس راهور صورت گرفت.

وی با اشاره به طرح ترافیکی پیش‌بینی شده از سوی پلیس راهور گفت: از ساعت 6 صبح روز جمعه نیروهای ما در اطراف ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی و محورهای ورودی منتهی به استادیوم مستقر می‌شوند.

سرهنگ ترابیان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پارکینگ‌ها از اول وقت باز هستند اما با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌ها توصیه ما به هواداران دو تیم این است که حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که پلیس به هیچ عنوان اجازه توقف وسایل نقلیه شخصی را در اطراف استادیوم نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: هرگونه وسیله شخصی در اطراف استادیوم با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای روان‌سازی ترافیک در روز دربی گفت: پوشش ترافیکی گسترده‌ای از سوی پلیس راهور صورت می‌ِگیرد و با توجه به اینکه بار ترافیکی برگشت را در سطح شهر داریم در این زمینه نیز تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

سرهنگ ترابیان گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در زمان بازگشت به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین و تداخل با بار ترافیکی آزادراه، بار ترافیکی زمان برگشت را تقسیم خواهیم کرد که بخشی از بار برگشت از طریق جاده مخصوص صورت گیرد.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...