نسخه چاپی

دمشق پاسخ تجاوزگری تركیه را همانند هواپیماهای اسرائیلی خواهد داد

تحلیلگر نظامی سوریه با اشاره به تدبیر دولت سوریه در محرمانه نگاه داشتن توانمندی بالای دفاعی و هجومی ارتش این كشور گفت: دمشق پاسخ تجاوزگری تركیه را نیز همانند هواپیمای اسرائیلی خواهد داد.

به گزارش نما؛ «عیسی الضاهر»، تحلیلگر نظامی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق با بیان اینکه سرنگونی جنگنده اسرائیلی در خاک سوریه اولین اتفاق در نوع خود نبوده گفت: به حکم برخی توافق‌های بین المللی برخی عملیات‌ها علنی شده و برخی هم محرمانه باقی می‌مانند.

وی با تاکید بر دوراندیشی دولت سوریه در برخورد با تجاوزگری صهیونیست‌ها، گفت: دمشق صلاح دانسته که توانمندی دفاعی و هجومی ارتش خود را محفوظ نگهدارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا هنوز هم نمی‌دانند که قدرت موشکی نیروهای سوری بخصوص در سامانه‌های دفاع هوایی تا چه اندازه است به گونه‌ای که موشک‌های راهبردی خود را به سمت اهداف دشمن شلیک نکرده و از توانمندی تسلیحاتی خود پرده برنداشته است.

الضاهر گفت: حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه از یک سو تلاش برای مخدوش کردن توافق روسیه و آمریکا بود و از سوی دیگر برای سرپوش گذاشتن بر حمله تروریست‌ها از محور بیت جن سعسع در ریف دمشق بود به گونه‌ای که اسرائیل با هدف گرفتن توپخانه ارتش سوریه قصد داشت توجه ارتش را از سمت جبهه قنیطره را منحرف کند.

تحلیلگر نظامی سوریه با اشاره به هشدار نظام دمشق به نیروی هوایی ترکیه درباره نقض حریم هوایی شمال سوریه گفت: سوریه با هواپیماهای ترکیه نیز مثل هواپیماهای اسرائیل برخورد خواهد کرد چون ترکیه و رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب سوریه به دنبال اعمال فشار بر نیروهای سوری هستند.

وی افزود: گردانندگان تروریسم با مداخله آشکار و تعرض به حاکمیت ارضی سوریه و حمایت لجستیک از تروریست ها سعی در بالا بردن روحیه کاملا تضعیف شده آنها را دارند.

۱۳۹۵/۶/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...