نسخه چاپی

دشمنان اسلام از حضور «قاسم سلیمانی‌ها» وحشت دارند

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز آوازه این سردار رشید اسلام در جهان پیچیده است و دشمنان اسلام و انقلاب از حضور قاسم سلیمانی‌ها وحشت و بیم دارند.

به گزارش نما؛ مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به محبوبیت مردمی سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، اظهار کرد: فرمانده شجاع نیروی قدس عملاً ثابت کرده مورد اعتماد و احترام تمام گروه‌‌های سیاسی است و نظراتش را به راحتی به چهره‌های سیاسی منتقل می‌کند.

وی افزود: سردار سلیمانی جزو فرماندهان رشید جنگ بود که خدا خواست در زمان جنگ شهید نشود و بماند تا جوانان انقلابی و غیوری را برای حفظ اسلام و انقلاب پرورش دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز آوازه این سردار رشید اسلام در جهان پیچیده است و دشمنان اسلام و انقلاب از حضور قاسم سلیمانی‌ها وحشت و بیم دارند.

حجت‌الاسلام دوالنور در ادامه عنوان کرد: امروز جوانان عراقی، سوری، یمنی و ...بر خود می‌بالند که سرباز حاج قاسم هستند و افتخارشان این است که در رکاب این سردار عزیز برای اسلام و ولایت جان خود را فدا می‌کنند.

وی با یادآوری پیروزی‌های اخیر در عراق و سوریه، گفت: این‌ پیروزی‌ها با تدابیر درست و تجربیات سردار سلیمانی در دوره جنگ حاصل شد.

۱۳۹۵/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...