نسخه چاپی

محوریت جامعه روحانیت در انتخابات آینده

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تمركز ما بر روی حمایت و تقویت ائتلاف اصولگرایان است تا بتوانیم با همراهی تمامی احزاب اصولگرا لیست 21 نفره خود را برای انتخابات شورای شهر تهران آماده سازیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تمرکز ما بر روی حمایت و تقویت ائتلاف اصولگرایان است تا بتوانیم با همراهی تمامی احزاب اصولگرا لیست 21 نفره خود را برای انتخابات شورای شهر تهران آماده سازیم.

کمال الدین سجادی در گفت‌وگو با با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: تمرکز ما بر حمایت و تقویت ائتلاف اصولگرایان است که تحت محوریت جامعه روحانیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداختن به موضوع انتخابات های شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک تر، در دسترس تر و راحت تر است و پیچیدگی های انتخاب یک نامزد برای ریاست جمهوری را ندارد، وارد مشخص کردن مصادیقمان برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها شده ایم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا تمامی احزاب اصولگرا کاندیداهای خود را برای انتخابات شوراها به ما اعلام کنند، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم تا تمامی احزاب اصولگرا کاندیداهای خود را برای انتخابات مشخص کنند و ما به غربالگری آن کاندیداها بپردازیم و فهرست 21 نفره خود را برای انتخابات مخصوصا در شهر تهران آماده سازیم.

سجادی در پایان با تاکید بر اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری نظرات خود را به آیت الله موحدی کرمانی اعلام کرده است گفت: ما نظرات کارشناسی خودمان را به آیت الله موحدی کرمانی اعلام کرده ایم تا محوریت ائتلاف اصولگرایان را بر عهده بگیرند و ایشان نیز محوریت جامعه روحانیت برای انتخابات آتی را مورد تائید قرار داده اند.

۱۳۹۵/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...