نسخه چاپی

عنوان گل‌محمدی به برانكو رسید

با جدایی یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن عنوان باثبات‌ترین نیمكت لیگ برتر نصیب پرسپولیس شد كه از اواخر لیگ چهاردهم تا به امروز به برانكو ایوانكوویچ وفادار مانده است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، اینکه با سپری شدن نزدیک به یک چهارم از مسابقات لیگ برتر کادر فنی هیچ تیمی دستخوش تغییر نشده بود اتفاق خوبی برای فوتبال ایران به حساب می‌آمد که نشان می‌داد آستانه تحمل مدیران باشگاهی هنوز خیلی پایین نیست.


قطع همکاری ذوب‌آهن و یحیی گل‌محمدی اما معادلات را به هم زد و مانع از آن شد تا فوتبال باشگاهی ایران از حیث ثبات نیمکت‌های لیگ برتری به رکورد بهتری برسد. این اتفاق در حالی افتاد که ذوب‌آهن باثبات‌ترین تیم‌ لیگ برتر به حساب می‌آمد و مدیریت باشگاه اصفهانی علیرغم فراز و نشیب‌های مقطعی زیاد تا پیش از این اعتماد خود را به سرمربی منتخبش از دست نداده بود.


همین پایداری باعث شد تا گل‌محمدی با نزدیک به 2 سال و نیم حضور روی نیمکت ذوب‌آهن عنوان قدیمی‌ترین سرمربی لیگ برتر را از آن خود کند اما پس از قطع همکاری 2 طرف اکنون پرسپولیس که از اواخر لیگ چهاردهم تا به امروز به برانکو وفادار مانده است صاحب باثبات‌ترین نیمکت لیگ برتر به حساب می‌آید.


ذوب‌آهن یکی از چهار تیم لیگ برتری محسوب می‌شد که لیگ شانزدهم را با همان فردی به عنوان سرمربی شروع کرد که لیگ پانزدهم را با او آغاز کرده بود. تیم اصفهانی همچنین یکی از 6 تیم لیگ برتر بود که در فاصله بین 2 فصل دست به تغییرات در کادر فنی نزد.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...