نسخه چاپی

چرا در تعطیلات مجلس قراردادهای نفتی تأیید شد؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: در بحث قراردادهای IPC در تعطیلات مجلس این موضوع ابلاغ شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 4 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، گفت: در بحث حقوق‌های نجومی باید مسائل روشن شود اگر این موضوع صحیح بوده باید به مردم گزارش شود و در غیر این صورت نیز باید گزارش آن به مردم ارائه شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اصل 90 مجلس موضوع حقوق‌های نجومی را پیگیری کرده است اما باید خروجی آن مشخص شود.

سلیمی افزود: در موضوع FATA باید شفاف سازی شود، مقرر شده بود وزیر اقتصاد در این رابطه به مجلس گزارش دهد، نکته دیگر اینکه در بحث قراردادهای IPC در تعطیلات مجلس این موضوع ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در بحث خریدهای کشور باید مشخص شود که قانون اساسی و مجلس دور زده شده است یا خیر؟ و اینکه باید این موضوع شفاف شود که در واردات بحث انتقال فناوری رعایت شده است؟ و نکته دیگر اینکه در بحث واگذاری ساخت نیروگاه‌ها باید مشخص شود انتقال فناوری‌ها تا چه حد رعایت شده است؟

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس افزود: باید بحث نظام رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود و نکته دیگر اینکه با توجه به تصویب قانون علیه ایران در مجلس آمریکا باید ما نیز به موضوع اقدام متقابل که قانون آن در مجلس مصوب شده است، توجه اساسی داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: قیمت مواد غذایی گران شده است به طور مثال قیمت برنج در مدت اخیر 45 درصد رشد داشته است و نکته دیگر اینکه وضعیت درمانی در شهرستان‌های محلات و دلیجان مناسب نیست و باید وزیر بهداشت در این رابطه نماینده اعزام کند تا به موضوعات رسیدگی شود.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...