نسخه چاپی

پای سفید بالكها به مدارس هم رسید

به مناسبت ماه مهر و بازگشایی مدارس كلاسهای آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح منطقه 19 برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مسعود سلیمی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 با اشاره به آغاز کلاسهای پاییزه آموزش گل و گیاه تصریح کرد: بخشی از این دوره ها ویژه دانش آموزان مدارس تدارک دیده شده است که طی آنها دانش آموزان با اجزای گیاه و نحوه کاشت گل و گیاه آشنا می شوند.

وی از مبارزه مستمر با سفیدبالکها در سطح منطقه خبر داد و گفت: در همین رابطه آموزشهایی نیز در مدارس تدارک دیده شده است و طی این دوره ها کارتهای زرد رنگ نیز بین مدارس توزیع می شود.

سلیمی به آغاز کلاسهای پاییزه گل و گیاه از هفته آینده در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها با عناوینی همچون گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، کودهای ارگانیک در منزل، روانشناسی رنگها در فضای سبز، پرورش قارچ، معضلات فضای سبز، بنفشه آفریقایی و فضای سبز عمودی همه روزه ازساعت 9 در مرکز شریعتی واز ساعت10 نیز در مراکز ابوریحان و شهربانو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان منطقه می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاسها ضمن مراجعه به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز از طریق سراهای محلات نیز در دوره‌ها شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات مشاوره گیاه پزشکی در طول سال خاطرنشان کرد: در همین راستا نیاز است تا شهروندان از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 55843300 (مرکز ابوریحان)، 55852121(مرکز شریعتی) و 55460877 (مرکز شهربانو) و یا مراجعه حضوری به این مراکز سؤالات خود را مطرح کنند.

بر اساس گزارش سایت تهران سما، سلیمی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی ورمی کمپوست در محل نمایشگاه فصلی بوستان گفت و گو خبر داد و گفت: این کلاس آموزشی توسط کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، ساعت 15 روز جمعه در محل این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...