نسخه چاپی

برگزاری دوره زندگی در شرایط سخت برای افسران پلیس

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین از برگزاری دوره زندگی در شرایط سخت برای افسران پلیس با مشاركت ارتش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار لطف‌علي بختياري در مراسم آغاز سال تحصيلي در جمع اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم انتظامي امين ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و نيز تبريک بهار دانايي، اظهارداشت: همه اجزا و ارکان کشور بايد با نام و ياد شهدا مزين باشد بنابراين استفاده از ظرفيت ها و تجربيات دوران دفاع مقدس و دانشگاه جنگ را بايد در تمام امور سرلوحه کارخود قرار دهيم.

وي بر انتقال دانش توليد شده به دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي امين تاکيد کرد و افزود: توليد علم، بهره گيري از دانش و فناوري هاي روز دنيا و استفاده از تجربيات قطعاً در حوزه دانش پليسي اثر گذار است.

وي بر تعامل با دانشگاه ها، مراکز علمي و تحقيقاتي کشور تاکيد و تصريح کرد: ارتقای مهارت هاي علمي و عملي دانشجويان با بهره‌گيري از فناوري هاي نوين در علوم پليسي از اهداف مهم دانشگاه علوم انتظامي امين به شمار مي آيد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين با بيان اينکه مهارت هاي عمومي و تخصصي دانشجويان در رسته هاي مختلف بررسي، نياز سنجي و تعيين شد، گفت: در صدد ايجاد يک مجتمع کارگاهي در بخش‌ها و حوزه هاي مهارتي دانشگاه هستيم، لذا اجراي کارورزي شبانه از برنامه هاي در دست اقدام در حوزه مهارتي و تخصصي دانشجويان به شمار مي آيد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار بختياري همچنين به برگزاري برنامه هاي ديگر نظير آمادگي جسماني، دوره مربيگري و زندگي در شرايط سخت براي افسران صف با مشارکت ارتش اشاره کرد و گفت: پالايش و بازنگري در نحوه بکارگيري اعضاي هيئت علمي دانشگاه نيز در دستور کار قرار گرفته که اکنون بين 900 الي يک هزار نفر مدرس از بدنه صف، ناجا و دانشگاه مشغول تدريس علوم مختلف پليسي هستند.

۱۳۹۵/۷/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...