نسخه چاپی

رادیو داعش تخریب شد

یك منبع آگاه در شهر موصل گزارش داد كه نیروی هوایی عراق ساختمان رادیو گروه تروریستی - تكفیری داعش را هدف حمله قرار داد و تخریب كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: یک منبع آگاه در شهر موصل گزارش داد که نیروی هوایی عراق ساختمان رادیو گروه تروریستی - تکفیری داعش را هدف حمله قرار داد و تخریب کرد.

جنگنده های عراق امروز (دوشنبه) موفق شدند که رادیو گروه ترویستی داعش موسوم به 'البیان' را در موصل مرکز استان نینوا پایگاه این گروه تروریستی در عراق هدف حمله قرار دهند.

براساس این گزارش در این حمله مکان این رادیو تخریب و همه تروریست هایی در آن حاضر بودند کشته شدند.

منبع محلی شهر موصل افزود که گروه تروریستی داعش با این حمله یکی از مهم ترین رسانه های خود را برای نشر افکار باطل، تکفیری و انحرافی خود از دست داد.

این منبع گفت که داعش ها از این رادیو برای پخش پیام ها، بیانیه ها، سرودها و برنامه های باطل خود که مملو از کینه،نفرت و ترساندن اهالی شهر موصل بود استفاده می کرد.

گروه تروریستی - تکفیری داعش از ژوئن (خرداد ماه) 2014شهر موصل مرکز استان نینوا را اشغال کرد.

این شهر هم اکنون پی از اینکه این گروه تروریستی مناطق تحت اشغال خود را در عراق از دست داده اصلی ترین پایگاه این گروه است.

مشاور عالی نظامی وزارت دفاع عراق روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که فرماندهی مشترک عملیات آزادی سازی موصل طرح کامل آزادسازی موصل را تحویل 'حیدر العبادی' نخست وزیر وفرمانده کل قوای مسلح عراق داده است.

قرار است که نیروهای ارتش عراق، یگان مبارزه با تروریسم به علاوه عشایر موصل در عملیات ورود به داخل شهر موصل مشارکت کرده و نیروهای بسیج مردمی الحشد الشعبی و پیشمرگان کرد نقش پشتیبانی و گرفتن مواضع را در حومه موصل بر عهده بگیرند.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...