نسخه چاپی

آغاز توزیع شكر، برنج و مرغ تنظیم بازاری

با ابلاغ رسمی ستاد تنظیم بازار استان تهران، توزیع كالاهای تنظیم بازاری از امروز در تهران و شهرستان‌های آن آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر: در راستای سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار برنج، شکر و مرغ، قرار بود توزیع این کالاها با قیمت مناسب در سطح فروشگاههای زنجیره‌ای از اوایل هفته جاری آغاز شود که به دلیل فراهم نبودن مقدمات آن، این کار تا امروز به تعویق افتاده است.

هم اکنون، با ابلاغ رسمی ستاد تنظیم بازار استان تهران، قرار است توزیع این اقلام در شهرهای مختلف استان تهران آغاز شود. این ابلاغیه ساعاتی قبل از سوی این ستاد به شهرستانهای استان تهران ارسال شد.

در این میان فروشگاه‌های توزیع کننده منتظر ابلاغیه رسمی برای آغاز کار خود بوده‌اند، که مسئولان مربوطه صبح امروز دوشنبه جلسه‌ای در این زمینه برگزار و ابلاغیه رسمی را برای ستاد تنظیم بازار شهرستان‌های استان تهران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های فوق العاده و تعاونی‌های مصرف محلی صادر کرده‌اند.

بنابراین به احتمال زیاد توزیع کالاهای تنظیم بازاری از امروز در استان تهران آغاز خواهد شد ضمن اینکه مقدمات این کار قبلا فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در همین زمینه مدیرتنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان تهران در گفتگو با مهر، اظهارداشت: تمام فروشگاه‌هایی که توسط اصناف معرفی شده و شرایط ما را داشته باشند می‌توانند برای توزیع این کالاها درخواست بدهند.

علی عابدی ادامه داد: فروشگاه‌های مذکور باید ضمن در اختیار داشتن انبار، معتبر و نام‌آشنا باشند. به گفته وی، عمده توزیع کالاهای تنظیم بازاری برای هیات‌های مذهبی خواهد بود.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...