نسخه چاپی

5 اتفاق ترسناك‌ برای مردان انگلیسی

بررسی‌ها نشان داد هیچ چیز به اندازه ترس از دست دادن موها و كچل شدن نمی‌تواند باعث نگرانی مردان انگلیسی شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، عدم امنیت شغلی، از دست دادن شریک زندگی،‌ وجود یک سوسک در تخت خواب، عنکبوت کوچک گوشه سقف یا ... کدام یک از این اتفاقات باعث می‌شود نیمه‌شب با ترس فراوان از خواب بیدار شوید؟

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد هیچ یک از موارد یاد شده مردان انگلیسی را نگران نمی‌کند و در عوض آنها با واهمه‌های دیگری نیمه‌شب از خواب بیدار می‌شوند.

این بررسی روی بیش از دو هزار مرد انگلیسی انجام شد و کارشناسان در پایان دریافتند ریزش مو بیشتر از امنیت شغلی این افراد را نگران می‌کند و باعث می‌شود با ترس نیمه‌های شب از خواب بیدار شوند.


مهم‌ترین مواردی که بیشترین ترس را در مردان انگلیسی ایجاد می‌کند به ترتیب ریزش مو، افتادن دندان‌های جلو، فریب خوردن از طرف شریک زندگی، مار و عنکبوت گزارش شده است.

در این بررسی مشخص شد 33 درصد مردان انگلیسی ترس از دست دادن موهای خود را دارند و برای گروه سنی 18 تا 24 ساله این رقم 58 درصد گزارش شده است.

از بین مردان انگلیسی حاضر در این مطالعه 13 درصد ادعا کردند که اگر موهای خود را از ته بتراشند، جلوی ریزش آن را خواهند گرفت. همچنین 13 درصد دیگر از آنها هم گفتند که امیدوارند بدون آنکه کار خاصی بکنند، موها روی سرشان باقی بماند.

۱۳۹۵/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...