نسخه چاپی

رییس پلیس راه آهن كشور خبر داد:

رونمایی از منشور حقوق مسافران در پلیس راه آهن

رییس پلیس راه آهن كشور از رونمایی منشور حقوق مسافران همزمان با هفته ناجا در ایستگاه های راه آهن سراسر كشور خبر داد.

به گزارش نما سردار علیرضا اکبر شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه ها ی پلیس راه آهن از تدوین منشور حقوق مسافران در پلیس راه آهن خبر داد و گفت این منشور در ۱۲ بند تهیه و تدوین شده است و به صورت نمادین روز ۱۴ مهرماه در ایستگاه راه آهن تهران رونمایی می شود.

وی افزود: ۴۲۳ ایستگاه کل کشور دارد و از این تعداد ۲۰ ایستگاه تحت پوشش برنامه های هفته ناجا قرار دارند.

علیرضا اکبرشاهی در ادامه گفت: افسران آموزش همگانی به مدارس اطراف حاشیه ریل ها ارسال می شوند و عزممان را جزم کرده ایم که از پتانسیل های ویژه مدارس در امر فرهنگ سازی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه خطوط گسترده و امن ریلی بهترین قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا را به سمت استفاده از این امکان سوق داده است ادامه داد با شناسایی مبادی ورودی کالاهای قاچاق و بازرسی های ویژه ای که در بخش های انبار توشه ایستگاه ها انجام می شود موفق شدیم خطوط ریلی را برای استفاده از قاچاقچیان کالا و ارز و همچنین قاچاق چیان مواد مخدر ناامن کنیم.

سردار اکبرشاهی با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدری که در ایستگاه های راه آهن کشف می شود مواد مخدر سنتی از جمله تریاک و حشیش است، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون شاهد افزایش ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در ایستگاه های قطار بوده ایم همچنین با بررسی نتایج بازرسی اعلام شده هیچ مورد تبانی ماموران ایستگاه با قاچاقچیان برای ترانزیت و یا جابجایی مواد مخدر گزارش نشده است.

۱۳۹۵/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...