نسخه چاپی

بازی برگشت ایران و ازبكستان 18 ماه رمضان؛شب قدر

دیدار برگشت تیم های ایران و ازبكستان 13 ماه جون برگزار می شود تاریخی كه در تقویم قمری شب نوزدهم ماه مبارك رمضان و شب قدر است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛چند روزی است که تاریخ بازی ایران و کره جنوبی که شب عاشورا برگزار می شود حاشیه های زیادی را به وجود آورده است.اختلاف ها زیاد است و خیلی ها بی تدبیری فدراسیون فوتبال را عامل اصلی این مشکلات می دانند.

اهمالی که فدراسیونی ها در بررسی تقویم فیفا داشته اند کار را تا جایی رسانده است که هر روز خبر تازه ای از این بازی مهم به گوش می سد.با این حال این اهمال به همین یک بازی مربوط نمی شود!جالب اینجاست که بازی برگشت ایران و ازبکستان روز هجدهم ماه رمضان سال 96 برگزار می شود.بر اساس اعلام فیفا این بازی 13 ماه جون سال 2017 برگزار می شود که برابر است با 23 خرداد ماه 1396 و روز 18 رمضان 1438 که اولین شب قدر رمضان به حساب می آید.

فدراسیونی ها که خودشان هم از برگزاری بازی های فوق در این دو شب بی اطلاع بوده اند در حال حاضر نتوانستند کاری برای بازی ایران و کره انجام بدهند و روز این بازی را تغییر بدهند.این در حالی است که مسئولان فدراسیون اگر تصمیمی برای تغییر بازی ایران و ازبکستان دارند باید از همین حالا اقدامات لازم را انجام بدهند تا اگر شرایطش بود بازی با ازبکستان یک روز جابجا شود.بدون شک این بازی برای ایران اهمیت زیادی خواهد داشت و حتی شاید تکلیف صعود به جام جهانی در آن بازی که هفتمین بازی شاگردان کی روش است مشخص شود.

حال باید دید که مسئولان فدراسیون فوتبال که از همین حالا شش ماه تا این مسابقه زمان دارند چه رایزنی هایی انجام می دهند تا بتوانند فیفا را برای تغییر روز این بازی متقاعد کنند.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...