نسخه چاپی

تشكیل كمیسیون‌های ویژه در پاكستان برای برقراری امنیت

مشاور امنیت ملی پاكستان كه در حال حاضر نظارت بر اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم را بر عهده دارد گفت: برای برقراری بهتر امنیت در كشور با همكاری سر وزیر هر ایالت كمیسیون‌های ویژه تشكیل خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس در اسلام‌آباد، ژنرال «ناصر جنجوعه» مشاور امنیت ملی پاکستان که در حال حاضر نظارت بر اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم را نیز به عهده دارد گفت: برای برقراری بهتر امنیت در کشور با همکاری سر وزیر هر ایالت کمیسیون‌های ویژه تشکیل خواهد شد.

وی با شرکت در اجلاس ویژه امنیتی ضمن ارائه گزارش ویژه از برقراری امنیت در روز تاسوعا و عاشورا بر اقدامات بیشتر جهت اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

به گزارش دیلی پاکستان، جنجوعه با ارائه 20 مورد جدید که باید به طرح ملی مبارزه با تروریسم اضافه شود این مسئولیت را به سر وزیر‌های هر ایالت که با کمیسیون ویژه همکاری خواهند کرد، سپرد.

قرار است مسئولین دادگستری، نماینده‌ای از وزارت هر ایالت، فرماندهان پلیس تمام ایالت‌ها، نمایندگان دولت در منطقه فاتا و مناطق قبایلی و نمایندگان ارتش برای عملکرد بهتر طرح ملی مبارزه با تروریسم با کمیسیون‌های ویژه امنیتی همکاری کنند.

امسال با تشکیل حلقه‌های امنیتی که بخشی از آن به طرح ملی مبارزه با تروریسم مربوط می‌شد از حوادث تروریستی در روز تاسوعا و عاشورا جلوگیری به عمل آمد.

حضور گسترده اهل سنت برای حفاظت از عزاداران حسینی و همکاری نیروهای امنیتی و نمایندگان دولت سبب شد تروریست‌ها در کراچی، لاهور، سرگودا و پیشاور دستگیر شوند و پاکستان از عملیات‌های تروریستی گسترده در ایام محرم نجات پیدا کند.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...