نسخه چاپی

نصب ۱۵هزار پاركومتر به زودی در پایتخت

معاون حمل ونقل و ترافیك شهرداری تهران از نصب 15هزار دستگاه پاركومتر به منظور ساماندهی پارك حاشیه ای در پایتخت خبر داد .

به گزارش نما شهرنوشت: مازیار حسینی با اشاره به اینکه برابر قانون وظیفه ما تنها ایجاد زیرساخت و ساماندهی فضای پارک حاشیه ای است و درآمد حاصله از پارک خودروها به حساب خزانه دولت واریز می شود، گفت: در حال حاضر 30هزار فضای پارک حاشیه ای در پایتخت وجود دارد که تاکنون نیمی از آن به سیستم و دستگاه های کنترل مکانیزه مجهز شده اند.

به گفته وی در حال حاضر در محدوده مرکزی شهر، فضاهای پارک حاشیه ای توسط دستگاه ها مکانیزه ( PAY AND DISPLAY ) تحت کنترل و مدیریت است که این دستگاه فقط از طریق کارت بلیت های الکترونیک یا همان کارت شهروندی کار ‌می‌کنند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: نصب 15هزار پارکومتر دیگر نیز در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است که به زودی عملیاتی خواهد شد .

وی با بیان اینکه با نصب پارکومترهای مذکور پارکبان ها از چرخه کنترل پارک حاشیه ای خارج می شوند، اظهارکرد: با تجهیز فضاهای پارک حاشیه ای به پارکومتر، تمامی فضای پارک حاشیه ای هوشمند کنترل می شود. در عین حال که وظیفه شهرداری تهران ایجاد زیرساخت بوده و پس از نصب سیستم های هوشمند پارک حاشیه ای نظارت بر حسن استفاده از این دستگاه ها بر عهده پلیس راهور است.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...