نسخه چاپی

اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر

مدیركمیته امداد جنوب شرق شهر تهران به تشریح عملكرد شش ماهه طرح های صدقات و اكرام این نهاد پرداخت و گفت: در طرح اطعام حسینی بیش از 27 میلیون ریال در سال گذشته كمك شده و این طرح تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش نما، فرهود کاردی مدیر کمیته امداد جنوب شرق شهر تهران با بیان کمک های مردم نیکوکار جنوب شرق شهر تهران در قالب طرح صدقه اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح طی شش ماه نخست امسال از بیش از 28 هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک توزیع شده در منازل و مغازه ها، حدود 13 میلیارد و 200 میلیون ریال جمع آوری و برای رفع نیازهای مددجویان هزینه شده است.
وی با تأکید بر اینکه برخی از خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند ارائه می‌شود، افزود: کمک‌‎های موردی با هدف رفع نیازهای فوری مددجویان و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود. در شش5 ماهه ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 فقره کمک موردی در کمیته امداد جنوب شرق شهر تهران پرداخت شده و در این راستا بیش از 260 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان هزینه شد. رفع نیازهای مددجویان در بخش تحصیل، درمان، کمک معیشت،بدهی‌‎های مالی از جمله خدمات کمیته امداد در بخش کمک‌های موردی است .
وی با اشاره به حمایت بیش از 13 هزار حامی از بیش از یک هزار و 700 فرزند خانواده های نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: حامیان در شش ماهه نخست امسال نیز بیش از 24 میلیارد و 330 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند که از این مبلغ بیش از 14 میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و مابقی مربوط به طرح محسنین بوده است. همچنین حامیان نیکوکار مبلغ 654 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی طی دیدار حامیان نیکوکار با ایتام تحت حمایت در قالب برنامه شوق دیدار به یکصد و 20 نفر از ایتام اهداء شد.
کاردی با بیان اینکه عزادارن و مردم نیکوکار جنوب شرق شهر تهران با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از 27 میلیون ریال در سال گذشته کمک کرده اند، یادآور شد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده با هیات امنای مساجد امیدواریم مساعدت و مشارکت اهالی خیر در این طرح بیش از سال‌های گذشته باشد. با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این نقطه از تهران می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری رسانی به نیازمندان برداریم.
مدیر کمیته امداد جنوب شرق شهر تهران با بیان اینکه کمکهای دریافتی به صورت نقدی و غیر نقدی است ، افزود:هم اکنون مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) در منطقه 15 خیابان نفیس کمک ها و نذورات مردمی را جمع آوری می کنند. خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند به مساجد، دفاتر کمیته امداد در مناطق13، 14 و 15 تحویل دهند تا بر اساس نیت آنان بین نیازمندان همان محل توزیع شود. دفاتر کمیته امداد و مرکزنیکوکاری تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع انفاق و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) هستند.
وی یادآور شد: طی روزهای اخیر نیز در قالب طرح احسان حسینی 273 بسته گوشت و 160 پرس غذای گرم به ارزش 102 میلیون و 540 هزار ریال در بسته های یک کیلو گرمی بین خانواده های تحت حمایت منطقه 14 و همچنین 14 کارت هدیه به ارزش 35 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در منطقه 13 کمیته امداد جنوب شرق شهر تهران توزیع شد.
مدیر کمیته امداد جنوب شرق شهر تهران خاطر نشان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899548451 نزد بانک ملی به نام سایر وجوهات امانی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سامانه آنی پرداخت #0217*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...