نسخه چاپی

فرمانده كل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شكنیم

عکس خبري -فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پاي متجاوز به ايران را مي‌شکنيم

فرمانده كل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی و جنگ با هیچ كشوری نداریم، تنها از كشورمان دفاع می‌كنیم و هركسی بخواهد قدم نا مناسبی در خاك كشورمان بگذارد، قَلم پای متجاوز به ایران را می‌شكنیم.


به گزارش نما، امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی، فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، همیشه قوی‌تر، مُنسجم‌تر و محکم‌تر با برخورداری از محصولات دفاعی ویژه، آماده دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

ما ارتشی‌هادر کنار ملت بزرگ ایران هستیم

فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هُشداری به مُتجاوزین در آینده به مرزهای ایران، تأکید کرد: هر مُتجاوزی برای اولین بار قَدم برخاک ایران بگذارد، آخرین باری است که روی زندگی را می‌بیند، ما ارتشی‌هادر کنار ملت بزرگ ایران هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سَدی پولادین مُقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: از طرفی هم برادران مهربان برای ملت‌های دوست هستیم، اَلحمدالله در شرایط خوبی قرار داریم و قَوی و مُحکم، آماده دفاع از کشور و ملت ایران هستیم.

دشمنی و جنگ باهیچ کشوری نداریم، تنها از کشورمان دفاع می‌کنیم

فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح چهره اقتدار دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنی و جنگ با هیچ کشوری نداریم، تنها از کشورمان دفاع می‌کنیم و هرکسی بخواهد قدم نامناسبی در خاک کشورمان بگذارد، قَلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم.
منبع: میزان

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...