نسخه چاپی

آزادسازی موصل چندین هفته طول می‌كشد

فرمانده جدید نیروهای آمریكایی در عراق و سوریه اعلام كرد كه عملیات آزادی شهر موصل عراق احتمالا چند هفته یا بیشتر به طول بینجامد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرمانده جدید نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه اعلام کرد که عملیات آزادی شهر موصل عراق احتمالا چند هفته یا بیشتر به طول بینجامد.

استفان تاونسند، فرمانده جدید نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه گفت: عملیات آزادی شهر موصل عراق احتمالا چندین هفته و شاید بیشتر به طول بینجامد. این جنگ طولانی و سخت است اما عراقی‌ها آماده‌اند و ما نیز در کنار آن‌ها هستیم. نیروهای عراقی و ائتلاف تنها به خاطر آینده عراق نمی‌جنگند بلکه برای تضمین امنیت تمامی کشورها می‌جنگیم.

وی افزود: تمامی نیروهای زمینی که در عملیات موصل شرکت دارند عراقی هستند. ما به شجاعت و پایبندی نیروهای عراقی درود می‌فرستیم و برای آن‌ها آرزوی پیروزی در این جنگ را داریم.

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق صبح امروز (دوشنبه)‌ آغاز عملیات موصل را اعلام کرد.

این فرمانده آمریکایی گفت: در طول سال‌های گذشته ائتلافی که شامل بیش از 60 کشور جهان است ده‌ها هزار حمله "دقیق" را علیه داعش انجام داده است. ائتلاف بیش از 54 هزار نیروی عراقی را مجهز کرده و آموزش نظامی داد. ما از شرکایمان در جنگشان علیه داعش حمایت کردیم.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...