نسخه چاپی

دستگیری ۵ تروریست داعشی در جنوب موصل

عکس خبري -دستگيري ? تروريست داعشي در جنوب موصل

دستگیری پنج تروریست داعشی در جنوب موصل و نیز هلاكت تك تیرانداز خطرناك داعش در دیالی از مهمترین اخبار امنیتی عراق طی ساعات گذشته است.

به گزارش نمابه نقل از پایگاه خبری المعلومه، لیث خلیل الحمدانی رئیس پلیس نینوا از دستگیری 5 داعشی در این استان خبر داد.

وی افزود: پلیس نینوا پس از دریافت اطلاعات دقیق و در جریان بازرسی و اقدامات دقیق امنیتی از افراد و خودروها موفق به دستگیری داعشی ها شده است. افراد بازداشت شده در جریان اشغال موصل به دست داعش در آنچه الحسبه داعش و نیز دیوان الجند نامیده می شد، فعالیت داشته اند.

الحمدانی تاکید کرد: تروریستهای داعشی بازداشت شده در مرکز ایست و بازرسی النصر در جاده موصل به بغداد در جنوب موصل بازداشت شده اند.

از سوی دیگر عبدالخالق العزاوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که حشد شعبی تک تیرانداز داعشی را در حمرین در شمال شرق دیالی به هلاکت رسانده است.

وی افزود: نیروهای هنگ چهارم تیپ نداء حشد شعبی موفق به هلاکت یکی از خطرناکترین تروریست داعشی که تک تیرانداز داعش در درگیری های حمرین در نزدیکی ناحیه العظیم در شمال بعقوبه بود، شدند.

العزاوی همچنین تاکید کرد: نیروهای حشد شعبی کمک شایانی به نیروهای ارتش علیه داعش در عمق منطقه کرده و یک مرکز داعشی را منهدم کردند.

داعش به سبب عملیات حشد شعبی طی ماههای گذشته متحمل تلفات و خسارات زیادی در استان دیالی شده است.

انهدام 4 مرکز داعشی در عمق صحرای الانبار

در الانبار در غرب عراق هم نیروهای این کشور موفق به انهدام چهار مرکز داعش در عمق مناطق صحرایی این استان شدند.

منابع عراقی گزارش دادند که نیروهای فرماندهی عملیات الجزیره موفق به انهدام مراکز داعشی در منطقه السکریات در غرب الانبار شدند.

این منابع به عملیات بازرسی دقیق نیروهای عراقی برای یافتن مراکز داعشی در مناطق صحرایی پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود تونلهای سری زیر زمینی که داعشی ها در آن پنهان می شوند، کرده اند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...