نسخه چاپی

انتخاب داور قزوینی به عنوان ناظر دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه

با تشخیص كمیته داوران فدراسیون فوتبال كشورمان داور قزوینی به عنوان ناظر دیدار دوستانه بانوان ایران و روسیه انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتسال بانوان کشور که در راه آماده‌سازی خود در دیدارهای برون‌مرزی و پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا مسابقات دوستانه و تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است، این بار تیم قدرتمند بانوان روسیه را به عنوان حریف تدارکاتی خود قرار داده، تیمی که سابقه نایب قهرمانی فوتسال زنان جهان را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

به همین دلیل با تشخیص کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور بنفشه شهیدی به عنوان ناظر دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زنان کشور مقابل روسیه انتخاب شد.

انتخاب بنفشه شهیدی به عنوان ناظر دیدار تیم‌های ایران و روسیه نشان از توانایی‌های بالای زنان فوتسالیست استان هم در عرصه ورزشکاری و هم در عرصه مربیگری هدایت دارد.

شهیدی یکی از داوران خوب فوتسال استان قزوین است که چند سالی بوده در عرصه داوری در سطح کشور فعالیت دارد و به همین دلیل است که کمیته داوران فوتسال فدراسیون فوتبال تشخیص داده که این داور بتواند به عنوان ناظر دیدار تیم‌های ملی بانوان فوتسالیست ایران و روسیه انتخاب شود.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انتخاب بنفشه شهیدی داور قزوینی به عنوان ناظر دیدار دوستانه بانوان ایران مقابل روسیه اظهار داشت: این انتخاب نشان از توانایی‌های بالای شهیدی دارد و همین نکته موجب شده تا کمیته داوران فوتسال فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی را بگیرد.

آمنه محمودی افزود: جامعه فوتسال بانوان استان در قزوین از نظر داوری و وجود بازیکنان توانمند و خلاق در سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده است، به نحوی که در حال حاضر فاطمه اعتدادی هم به عنوان ملی‌پوش ثابت این استان در طول سال‌های گذشته همواره در تیم ملی حضور داشته است.

وی عنوان کرد: اعتدادی یکی از بازیکنان با تجربه استان قزوین است که سابقه قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا را به همراه تیم ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد که بانوان فوتسالیست این استان با حمایت مسؤولان بتوانند بار دیگر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

محمودی با اشاره به اینکه تیم فوتسال زنان کشور، دو بازی تدارکاتی را مقابل روسیه برگزار می‌کند، گفت: دیدار نخست تیم ملی فوتسال زنان کشور مقابل روسیه با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

گفتنی است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی طی روز گذشته در تهران مقابل تیم فوتسال زنان روسیه صف‌آرایی کرد.

۱۳۹۵/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...