نسخه چاپی

ترامپ قبل از مراسم تحلیف با پوتین دیدار می‌كند

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریكا در ادامه تمجید از توانمندی‌های رئیس جمهوری روسیه از آرزوی خود برای دیدار با وی در صورت پیروزی در رقابت ۸ نوامبر خبر داد.

به گزارش نما؛ خبرگزاری دانشجو به نقل از پولیتیکو، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا می گوید که اگر در رقابت برای ورود به کاخ سفید کامیاب باشد، پیش از برگزاری مراسم تحلیف خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار خواهد کرد.



وی در این باره گفت: اگر در رقابت هشت نوامبر برد با من باشد، تصور می کنم که با پوتین و مردم روسیه پیش از آغاز به کار دولت خود، ملاقات کنم.



ترامپ در ادامه به غیر سازنده بودن رویکرد فعلی حزب دموکرات و «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا نسبت به روسیه اشاره کرد و گفت: آنها (دموکرات ها) پیوسته به پوتین بی احترامی می کنند و از همین رو تعجبی ندارد که وی هم قادر به تحمل اوباما و «هیلاری کلینتون» نیست.



ناگفته نماند که کاخ کرملین پیشتر از اینکه روسیه و رهبرانش به یکی از حربه های تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی آمریکا بدل شده اند ابراز نارضایتی کرده و اتهامات حزب دموکرات مبنی بر دخالت مسکو در هک کردن اطلاعات سایبری آنها را تلاشی در راستای روسیه هراسی معرفی کرده بود.



با این حال، پوتین چندی قبل در مصاحبه با «فرید زکریا» مجری شبکه خبری «سی ان ان» گفته بود: ترامپ شخصیت درخشانی است. من قبلا فقط گفته بودم درخشان است او درخشان است مگر اینگونه نیست؟ این گونه است. هیچ چیز دیگری نگفتم. البته یک چیز دیگری نیز وجود دارد که توجه من را به خود جلب کرد و حتما از آن استقبال خواهم کرد و آن این است که آقای ترامپ گفته بود که آماده بازگشت کامل روابط روسیه و آمریکا به وضعیت عادی است. این چه مشکلی دارد؟ آیا شما از آن استقبال نمی کنید؟ همه ما از آن استقبال می کنیم.

۱۳۹۵/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...