نسخه چاپی

آپاچی سواران كیف‌قاپ در چنگ پلیس

دو جوان آپاچی سوار كه با تهدید تبر كیف قاپی می كردند در حالی با تلاش ماموران تجسس كلانتری طبرسی جنوبی مشهد دستگیر شدند كه یكی از آن ها دارای سوابق كیف قاپی و همچنین اغفال زنان است.

به گزارش نما به نقل از خراسان: دو جوان آپاچی سوار که با تهدید تبر کیف قاپی می کردند در حالی با تلاش ماموران تجسس کلانتری طبرسی جنوبی مشهد دستگیر شدند که یکی از آن ها دارای سوابق کیف قاپی و همچنین اغفال زنان است.

فرمانده انتظامی مشهد با تشریح جزئیات دستگیری کیف قاپان موتورسوار به خراسان گفت: ماموران کلانتری طبرسی جنوبی هنگام گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی به 2 جوان موتورسوار مشکوک شدند که تیغه یک قبضه تبر از زیر پیراهن ترک نشین بیرون زده بود. سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران انتظامی که بنا به تجربیات پلیسی خود دریافته بودند آپاچی سواران در کمین طعمه ای برای زورگیری هستند بلافاصله آنان را متوقف کردند و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: تحقیقات آنان مشخص کرد که برخی ارقام شماره پلاک موتورسیکلت دستکاری شده است به همین دلیل 2 جوان مذکور در حالی که یک قبضه تبر و کارت عابربانک مربوط به یک زن از آنان کشف شده بود به کلانتری هدایت شدند و به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری طبرسی جنوبی) مورد بازجویی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: بررسی های ماموران نشان داد: کارت عابربانک مربوط به زنی است که در بولوار جانباز مشهد طعمه کیف قاپان موتورسوار قرار گرفته است. بنابراین مالباخته پس از حضور در کلانتری طبرسی جنوبی، آپاچی سواران کیف قاپ را شناسایی کرد و بدین ترتیب تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های احتمالی آنان آغاز شد.

سرهنگ بوستانی گفت: از سوی دیگر نیز بررسی سوابق یکی از متهمان مشخص کرد وی در سال 90 به اتهام کیف قاپی توسط ماموران کلانتری امام رضا(ع) و در سال 91 به اتهام «اغفال زنان» توسط ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد دستگیر شده است که تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۵/۷/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...