نسخه چاپی

رییس پدافند غیرعامل: دشمن برای تضعیف نظام در حوزه سایبری دست به تلاش می‌زند

به گزارش نما - ایسنا نوشت:رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن برای تضعیف نظام در حوزه سایبری دست به تلاش می‌زند و در این باره وظایف سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

سردار غلامرضا جلالی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته با توجه به هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت منویات مهم و توصیه‌های خوبی داشته‌اند که باید توسط مسئولان به خوبی دنبال شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: بی شک رهنمود مراجع عظام در رابطه با پدافند غیر عامل می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون بدارد.

وی در رابطه با فعالیت های سازمان تصریح کرد: سازمان پدافند غیر عامل از سال 82 فعالیت‌های خود را آغاز کرد تا در جهت کاهش تهدیدات در جامعه اسلامی و ارتقای توان در مقابل خطرات گام بردارد.

جلالی بیان کرد: تهدیدات سایبری یکی از موضوعات مهمی است که پدافند غیر عامل آن را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: پدافند غیر عامل در جهت مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن نیز با مشارکت دستگاه‌ها برنامه‌های مشخصی را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: متاسفانه پهنای اینترنت بدون اینکه به محتوای آن توجه شود افزایش یافته است و ما وظیفه‌ای سنگین بر دوش داریم چرا که باید در مسیر اهداف خود بدون سلاح در مقابل دشمن به دفاع بپردازیم.

وی افزود: بهره گیری از روش‌های مختلف در جهت ایجاد رعب در دشمنان و ارتقای امنیت در نظام از وظایف و رسالت مهم سازمان پدافند غیر عامل است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن برای تضعیف نظام در حوزه سایبری دست به تلاش می‌زند که در این باره باید در جهت جلوگیری از تضعیف آرمان‌ها و اهداف فرهنگی از سوی دشمن وارد میدان شویم.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...