نسخه چاپی

برخورد شاخ به شاخ پیكان و پژو ۷ كشته و مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ 2 دستگاه خودروی سواری پژو روا و پیكان در ورودی شهر صالح آباد 7 نفر كشته و مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: جاده همدان - سنندج، شامگاه جمعه به علت بی احتیاطی رانندگان پیکان و پژو روا، در ورودی جایگاه سوخت سی ان جی، شهر صالح آباد رنگ خون گرفت.


وی خاطرنشان کرد: در این سانحه دو خودرو که در حال برگشت از تعطیلات آخر هفته بودند به شدت با هم برخورد کرده و از جاده منحرف و واژگون شدند که متاسفانه در این حادثه خون بار 2 نفر از هموطنانمان در صحنه جان باخته و 5 نفر نیز مجروح شدند، مجروحان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: علت این سانحه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است ولی احتمال برخورد به علت ورود همزمان به جایگاه سی ان جی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: شامگاه دیروز یک مورد واژگونی سواری پژو 405 نیز در نزدیکی روستای رسول آباد جاده همدان - کرمانشاه اتفاق افتاد که خوشبختانه این سانحه رانندگی مصدومی به همراه نداشت.

به گزارش خبر آنلاین، اکثر راههای استان همدان، از شانه خاکی مطمئن بهره مند نیست و متاسفانه به علت همین مشکل بزرگ و افتادگی شانه راه و نبود گاردریل، اکثر رانندگان ناشی و بی احتیاط پس از خروج از جاده اصلی، واژگون شده و جان خود و همراهانشان را به خطر انداخته اند.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...