نسخه چاپی

استعفای فانی جمع‌بندی رئیس‌جمهور بود

یك نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است: استعفای فانی جمع‌بندی خود رئیس جمهور بوده و با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته است لذا فانی به درخواست روحانی استعفا داد.

به گزارش نما؛ حجت الاسلام احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره معرفی مجدد وزرای پیشنهادی که در مجلس گذشته رای اعتماد نیاورده‌اند، گفت: مجلس قبلی ممکن است به کسی رای اعتماد ندهد ولی مجلس فعلی رای بدهد و عکس این موضوع هم اتفاق می‌افتد. لذا رئیس جمهور می‌خواهد بخت خود را با مجلس دهم امتحان کند.

وی درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه استعفای وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم پاسخگویی تخلف 8 هزار میلیارد تومانی بوده و سیاسی است، بیان کرد: استعفای فانی جمع بندی خود رئیس جمهور بود که با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشت لذا او به درخواست روحانی استعفا داد.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سوال که گفته می شود دلایل برکناری فانی در اختیار وی نبوده و در دست دولت است، تصریح کرد: دولت به این جمع‌بندی رسید که با یک فرد جدید مشکلات را رفع کند.

وی درباره نتیجه بخش بودن این تغییرات بیان کرد: این تغییرات دیر بود و می‌توانست در اوایل تشکیل مجلس دهم صورت گیرد ولی در حال حاضر رئیس جمهور باید با تعامل مجلس روی گزینه‌های مورد نظر جمع‌بندی کند تا فرصت باقی مانده نسوزد.

۱۳۹۵/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...