نسخه چاپی

سارقان منزل در تكاب به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی تكاب گفت: سارقان منزل در تكاب به دام پلیس افتادند.

به گزارش نما، زین‌العابدین پشتیبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان تکاب موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

و با بیان اینکه در این خصوص شاهد سرقتهای مشابهی از منازل مسکونی این شهرستان بودیم، تصریح کرد: ماموران نروی انتظامی تکاب با انجام اقدامات اطلاعاتی در این خصوص موفق به شناسایی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی تکاب با بیان اینکه این سارقان حرفه‌ای بودند، اذعان داشت: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار این شهرستان هستند.

این مسؤول با اشاره به نحوه دستگیری این سارقان، یادآور شد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت، دو نفر از آنها را دستگیر کردند.

پشتیبان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به 15 فقره منزل در شهرستان تکاب اعتراف کردند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان مقداری از اموال مسروقه به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه در این خصوص متهمان دستگیر شده2اند،تکاب خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی در ان خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسؤول با بیان اینکه فرماندهی انتظامی تکاب در راستای ایجاد امنیت هرچه بیشتر در این شهر تلاش می‌کند، اظهار داشت: در این خصوص از تمام توان بهره گرفته‌ایم و نیازمند مشارکت و همراهی هر چه بیشتر مردم در این خصوص هستیم.

۱۳۹۵/۸/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...