نسخه چاپی

مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول چالدران تعطیل شد

صبح امروز مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول چالدران تعطیل شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، صبح امروز آموزش و پرورش آذربایجان غربی از تعطیلی مدارس در شهرستان چالدران خبر داد و اظهار داشت: تمام مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان چالدران صبح امروز تعطیل شد.

علت این تعطیلی به دلیل برودت هوا و بارش شدید برف در این شهرستان گزارش شده است و اطلاعیه‌‌های بعدی آموزش و پرورش مبنی بر تعطیل بودن یا نبودن مدارس شیفت بعد از ظهر متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

بارش برف پاییزه سبب شد تا علاوه بر غافلگیری مدارس در چالدران، مدارس نیز تعطیل و راه مواصلاتی این شهرستان با مشکل لغزندگی مواجه و خانواده‌ها مجبور به استفاده از لباس زمستانی شوند.

پلیس راه شهرستان چالدران نیز در زمینه لغزنده بودن جاده‌های این شهرستان هشدار داده و از رانندگان خواست نسبت به تجهیز خودروهای خود به زنجیرچرخ اقدام کنند.

در این خصوص اداره راه و شهرسازی چالدران نیز طی اعلامیه‌ای خاطرنشان کرده است که اداره راهداری این شهرستان از آمادگی لازم برای بازگشایی جاد‌های این شهرستان برخوردار است.

شهرداری شهرستان چالدران نیز در نخستین روزهای دومین فصل بهار در حال برف روبی معابر و خیابانهای اصلی شهر بوده و در این خصوص از تمام توان خود برای این امر بهره گرفته است.

چالدران یکی از شهرهای شمالی و مرزی آذربایجان غربی است که هر ساله در فصل پاییز مردم آن شاهد بارش برف بوده و یکی از شهرهای سردسیر آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

۱۳۹۵/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...