نسخه چاپی

بارش سنگین برف مدارس اردبیل را برای دومین روز نیز به تعطیلی كشاند

براساس اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی فعالیت‌های عادی و فوق‌برنامه مدارس اردبیل و سرعین پنجشنبه تعطیل است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ بارش برف سنگین و زودهنگام پاییزی رنگ و بوی زمستانی به اردبیل داده و سبب بروز اختلالات و مشکلاتی در اردبیل به ویژه برای دانش‌آموزان شده به طوری که آموزش و پرورش تمامی فعالیتهای مدارس را پنج شنبه نیز تعطیل اعلام کرد.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تمامی فعالیتهای عادی و فوق‌برنامه مدارس در روز پنجشنبه، 6 آبان‌ماه در شهرهای اردبیل و سرعین به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است و دانش‌آموزان در این مناطق فردا را نیز در خانه‌های خود سپری خواهند کرد.

این تعطیلیها که از روز گذشته بر اثر بارش برف و سردی هوا در اردبیل آغاز شده به تعطیلی فعالیتهای مدارس در روز پنجشنبه نیز رسید و انتظار می‌رود با پایدار شدن شرایط جوی از هفته آینده دانش‌آموزان بتوانند در مدارس حضور یابند.

در حال حاضر بارش شدید برف در اغلب مناطق استان قطع شده و یا جای خود را به بارشهای خفیف برف یا باران داده اما نشستن برف پاییزی بر روی زمین سبب شده تا دمای هوا در مناطق مختلف استان به طور محسوسی کاهش یابد که بیشترین کاهش دما در استان مربوط به شهرستان مشگین‌شهر با منفی 2 درجه سانتیگراد است.

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...