نسخه چاپی

انتخاب اعضای كمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از آغاز تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پس از تعطیلات هفته آینده مجلس خبر داد و گفت: اعضای كمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

به گزارش نما؛ قاسم احمدی‌لاشکی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند، اظهار کرد: تعداد 15 نفر برای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه بنده با 19 رأی و آقایان میر حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی و محمد حسین‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با 18 رأی بیشترین آراء را به خود اختصاص داده‌ایم، افزود: پس از پایان تعطیلات هفته آینده مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه این کمیته برگزار و سپس کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید در برخورد با متخلفان این صندوق با جدیت ورود پیدا کند، تصریح کرد: تعارفات را باید کنار گذاشت و با جدیت تمام با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه مماشات با متخلفان، نتیجه تحقیق و تفحص را بی‌نتیجه خواهد کرد، گفت: دولت نسبت به عزل و برخورد با نیروهای متخلف در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام کند و آنها را به دستگاه قضایی معرفی کند.

احمدی‌لاشکی گفت: دستگاه قضایی نیز باید با جدیت با افراد متخلف برخورد کند چرا که اعتقاد داریم در حق معلمان زحمت‌کش خیانت شده است.

۱۳۹۵/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...