نسخه چاپی

اولتیماتوم ۱۵ روزه به متقاضیان بدحساب مسكن مهر پرند

در حالی بسیاری از متقاضیان مسكن مهر پرند كه آورده خود را تكمیل كرده‌اند در بلاتكلیفی چند ساله به سر می‌برند كه مدیرعامل عمران این شهر فرصت ۱۵ روزه ای را به متقاضیان داده و تاكید كرده كه مسكن مهر بدحساب‌ها به خوش‌ حساب‌ها می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آبان‌ماه سال گذشته شرکت عمران پرند در اطلاعیه به متقاضیان مسکن مهر این شهر هشدار داد واحدهای آماده تحویل به خوش‌حساب‌ها تحویل می‌شود؛ «روابط عمومی شرکت عمران پرند به اطلاع متقاضیان محترمی که واحدهای خود را در پروژه های ذیل تاکنون تحویل نگرفته اند می‌رساند، نظر به آماده بودن واحدها، لازم است ظرف 20 روز کاری نسبت به انجام مراحل اداری و تحویل واحد خود اقدام فرمایند در غیر اینصورت این شرکت باستناد ابلاغیه شماره 94/4/40292 مورخ 94/8/18 معاونت امور عمرانی استان تهران نسبت به جابجایی متقاضیان خوش حساب در واحدهای آماده تحویل اقدام خواهد کرد، ضمن اینکه حقوق تمام متقاضیان نزد شرکت عمران محفوظ می باشد.»

این برنامه یادگاری از باران هاشم زهی، مدیرعامل سابق عمران پرند است که البته عمر مدیریتش به اجرای این برنامه عجیب و غریب قد نداد.

حال با گذشت حدود یکسال علی اکبر طاهری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از اجرای طرح تعویض واحدهای متقاضیان بدحساب به خوش‌حساب در پرند خبر داده است.

وی با بیان این‌که اجرای این طرح از سه سایت به همه سایت‌های در پرند تعمیم داده و در حال تعویض واحدها هستیم، افزود:‌ شرکت عمران پرند اخطاری برای مالکان واحدهای پروژه‌های آماده جهت تکمیل آورده و دریافت واحد ارسال کرده‌اند که در صورت عدم پاسخگویی تا 15 روز اقدام به تعویض می‌کنند.

طاهری اضافه کرد: در این اقدام واحدهای آماده از افراد بدحساب به خوش حساب منتقل شده و تحویل واحدهای افرادی که پول خود را واریز نکرده‌اند به 5 الی 6 ماه دیگر موکول می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حالی مدیرعامل عمران پرند مهلت 15 روزه‌ای را به متقاضیان مسکن مهر داده که بسیاری از این متقاضیان مدت‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آنها با وجود آن‌که آورده مورد نظر شرکت عمران پرند را به موقع واریز کرده‌اند اما چند سالی است که ساخت و ساز واحدهایشان همچنان متوقف است.

نمونه بارز این اتفاق نیز برای متقاضیان مسکن مهر پروژه هسا روی داده که از حساب آنها برداشت شده اما صرف ساخت و تکمیل واحدهای این پروژه نشده است. به نظر می‌رسد شرکت عمران پرند از پول این متقاضیان برای پروژه‌های دیگر استفاده کرده است.

در این بین مشخص نیست شرکت عمران پرند با استناد به چه مجوز یا بخشنامه‌ای اقدام به ارسال اخطار در خصوص "جایگزین کردن خوش‌ حساب‌ها با بدحساب‌ها" در طرح مسکن مهر کرده است.

۱۳۹۵/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...