نسخه چاپی

مصوبات سفراستانی رئیس جمهور به گلستان اجرایی شود

نماینده مردم كلاله با بیان اینكه به خاطر عدم وجود زمینه‌های اشتغال، جوانان استان گلستان مهاجرت می كنند، خواستار اجرایی شدن مصوبات سفراستانی رئیس جمهور به این استان شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کلاله در نطق میان دستور از نبود اشتغال در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و گفت: این امر موجب بیکاری جوانان تحصیلکرده شده، دولت موظف است برای همه افراد شرایط مساوی برای احراز شغل فراهم کند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه‌اش در انتخابات سال ۹۲ خطاب به رئیس‌جمهور در خصوص مصوبه‌های سفر استانی گفت: شما در سفر استانی قول اجرای ۱۲۱ طرح عمرانی، زهکشی هزاران هکتار زمین‌های کشاورزی، احداث خط ریلی به مشهد و اعلام منطقه‌ آزاد اینچه‌برون را دادید که امیدواریم هر چه زودتر این وعده‌ها محقق شود.

نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گلستان دارای دهها هزار بیکار است، گفت: تا ۳۰ سال قبل استان گلستان یکی از مناطق مهاجرپذیر برای بیکاران بود اما طی سال‌های اخیر به خاطر عدم وجود زمینه‌های اشتغال، جوانان از این استان مهاجرت می‌کردند.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...