نسخه چاپی

منصوریان: هیات‌مدیره درباره كسر قرارداد بازیكنان تصمیم بگیرد تابع هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچه هیأت مدیره باشگاه درباره كسر قرارداد بازیكنان مصوب كند تابع هستیم و از اصول تبعیت می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه درباره عملکرد استقلال در 10 هفته ابتدایی لیگ به صحبت پرداختیم، صحبت‌هایی را من انجام دادم و برخی صحبت‌ها را سایر اعضا، ضمن اینکه گزارش عملکردی را هم ارائه شد.

سرمربی استقلال گفت: حضورم در این جلسه برای تشکر از اعضای هیأت مدیره بود چون در این فضا از من حمایت تمام‌قد داشتند، در مجموع جلسه خوبی بود و برای پیشرفت تیم صحبت‌های خوبی مطرح شد.

وی در مورد اینکه چه خواسته‌ای از اعضای هیأت مدیره در این جلسه داشتید، گفت: نمی‌شود حرف‌ها را کامل زد، چون حرف‌های خانواده امانت است، اما ما از بهمن وارد آسیا می‌شویم و پس از آن هر 4.5 روز یک بار در صورتی که به آسیا صعود کنیم در آسیا و لیگ باید بازی کنیم، ضمن اینکه اگر شرایط حذفی طوری باشد که صعود کنیم، بازی‌های ما بسیار فشرده می‌شود، بنابراین نیاز داریم تا از لحاظ سخت‌افزاری بسیار خوب باشیم.

سرمربی سابق نفت گفت: با نفت هم چنین شرایط سختی را تجربه کرده‌ام، هرچند که اعضای هیأت مدیره خودشان ایده‌های خوبی داشتند، از سوی دیگر مهمترین دغدغه آنها فراهم کردن منابع مالی است تا قبل از پایان مسابقات بتوانند مطالبات را به صورت کامل پرداخت کنند. در این بین جمع‌بندی خوبی در مورد اسپانسرها به دست آمده و حتی شنیده‌ام که قرار است با یکی از آنها قرارداد بلندمدت امضا کنیم.

منصوریان درمورد بحث کسر قرارداد بازیکنان گفت: من در این مورد نظری ندارم، هرچه هیأت مدیره باشگاه مصوب کند تابع هستیم و از اصول تبعیت می‌کنیم. هیأت مدیره باشگاه جدا از خانواده استقلال نیست، همه ما یک خانواده بزرگ هستیم و باید از فضای خانواده 30 میلیونی خود به شدت حمایت کنیم. بازیکنان، کادر فنی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره همگی عضو خانواده استقلال هستیم و در مسیری می‌رویم که لبخند روی لب هواداران باشگاه بنشیند.

وی در مورد اینکه بازیکنی از فهرست استقلال خارج می‌شود یا نه، گفت:خیر، ما با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم و بحث ورود و خروج بازیکن نداشته‌ایم.

سرمربی استقلال درمورد برنامه‌اش در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ گفت: تا 5 آذر ما بازی نداریم و حدود 25 روز تعطیل هستیم، در این تعطیلات فشار تاکتیکی و تمرینات اختصاصی را بالاتر می‌بریم و در تهران بدون آنکه خرج روی دست باشگاه بگذاریم، تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و مسیر آماده‌سازی را طی می‌کنیم. در این مدت تمرینات اختصاصی که بازیکنان باید داشته باشند را بیشتر خواهیم کرد.

منصوریان در مورد اینکه قرار است در 28 یا 29 آبان در جام حذفی بازی کنید، گفت: نیم ساعت پیش با سعید فتاحی از مسئولان سازمان لیگ صحبت می‌کردم، دراین باره چیزی به من نگفت. ما با ملی‌پوشان خود در جام حذفی بازی می‌کنیم.

۱۳۹۵/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...