نسخه چاپی

۲۵۰ كلینیك ویژه سه هزار تومانی ایجاد می‌شود

مسئول بیماری‌ها در حوزه درمان وزارت بهداشت از راه اندازی ۲۵۰ كلینیك ویژه سه هزار تومانی در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جمشید کرمانچی - مسئول بیماری‌ها در حوزه درمان وزارت بهداشت در نشست خبری که در غرفه وزارت بهداشت در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، با تشریح فعالیت‌های بیماری‌ها در این معاونت اظهار داشت: روش مبارزه با بیماری‌ها تفاوت کرده است که به سواد بیماران بستگی دارد، بنابراین بیماری خطرناک است ولی اگر مردم از حوزه سلامت آگاهی یابند برخورد با بیماری بسیار آسان خواهد بود.

وی ادامه داد: بیماری دیابت با روند زندگی می‌تواند بدون مشکل همراه باشد ولی باید بیماری را بشناسید و خودمراقبتی و سواد سلامت را در پیش گرفت.

کرمانچی تصریح کرد: در حوزه درمان ما آمدیم یکسری از بیماران که دیر به بیماری خود می‌رسند به رسیدگی آن پرداختیم، بنابراین شناسایی این بیماران را انجام دادیم تا سالی یک بار بیماران دیابت تحت معاینه قرار گیرند تا دچار عوارض دیابت از جمله نابینایی و نارسایی کلیه نشوند.

کرمانچی خاطرنشان کرد: همچنین در کشور 600 کلینیک داریم که در طرح تحول در این درمانگاه‌ها خدمات سرپایی را ارائه دادیم ولی در کنار این درمانگاه‌ها - بالغ بر 250 کلینیک ویژه نیز ساخته می‌شوند کما اینکه کلینیک‌های نیز ساخته شد که با تعرفه متخصص سه هزار و 450 تومان و برای فوق تخصص 4500 تومان بیماران ویزیت می‌شوند.

۱۳۹۵/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...