نسخه چاپی

كی‌روش: ۳ امتیاز دیدار با سوریه پیشكش مردم ایران و زنوزی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نوید به ارمغان آوردن ۳ امتیاز دیدار مقابل سوریه را به مالك باشگاه كسترش فولاد تبریز داد.

به گزارش نما و به نقل از سایت باشگاه گسترش فولاد، کارلوس کی‌روش طی جلسه‌ای که با محمدرضا زنوزی و مدیران گروه سرمایه‌گذاری «دریک» در تبریز داشت، پس از مشاهده کلیپ فعالیت‌های صنعتی و تولیدی این گروه، اظهار داشت: مدیریت این حجم از نیروی انسانی توسط بخش خصوصی در ایران بسیار روحیه‌بخش بوده و اجرای این امر نیازمند تقدیر و قدردانی است.

کی‌روش خطاب به زنوزی گفت: خدمات شما به توسعه صنعت، اشتغال و نشاط اجتماعی قابل ستایش است. تأمین درآمد بیش از شش هزار خانوار، پیش و بیش از آنکه اقدامی تولیدی و شغلی باشد، حرکتی انسانی است و از این بابت باید قدردان و پشتیبان این گروه بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تقدیر از حمایت‌های زنوزی طی ماه‌های گذشته و به‌خصوص موضوع در اختیار قرار دادن پرواز چارتر توسط هواپیمایی آتا برای دیدار مقابل ازبکستان، اظهار داشت: حفظ تمرکز و توان جسمی بازیکنان در شرایطی که فاصله کوتاهی بین بازی‌ها باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تأمین این نیاز توسط این شرکت هواپیمایی در کسب نتیجه مطلوب در دو دیدار مقابل ازبکستان و کره جنوبی بسیار تأثیرگذار بود.

کی‌روش از طرف تک تک بازیکنان تیم، اعضای کادر فنی و مدیریت فدراسیون فوتبال از اعلام همراهی و حمایت‌های زنوزی و مجموعه دریک تشکر کرد و آن را غنیمتی ارزشمند قلمداد کرد. وی در ادامه افزود: ان‌شاءالله با پیروزی مقابل سوریه، سه امتیاز این دیدار را در وهله اول به مردم ایران و بعد از آن به شما و مدیران حاضر در این جلسه پیشکش خواهیم کرد.

در پایان این جلسه، محمدرضا زنوزی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بر تداوم حمایت‌ها تأکید کرد.

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...