نسخه چاپی

جاعل چك های میلیاردی در كرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی البرز گفت: جاعل چك های 60 میلیارد ریالی در شهرستان كرج به دام پلیس افتاد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری میزان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 26 ماهدشت و اعلام شکایت مبنی بر سرقت و جعل دسته چک وی و خرج آن ها با ارقام میلیاردی در بازار، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت .

وی اضافه کرد: درتحقیقات تکمیلی ماموران و استعلام از بانک های صادر کننده چک مشخص شد که چندین دسته چک با نام شاکی و ظاهرا با مدارک قانونی صادر و در بازارخرج شده است.

کامرانی گفت: مالباخته در تحقیقات ماموران اظهار داشت، احتمال می دهد از سوی شریک سابقش که به دلیل اختلاف کاری مدتی است دیگر با هم کار نمی کنند مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشد؛ بنابراین اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری شریک مالباخته آغاز شد.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: ماموران پس از چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن محل کار و منزل فرد مظنون به کلاهبرداری، نامبرده را در محل کارش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند .

کامرانی صالح با بیان اینکه شریک کاری فرد مالباخته که در ابتدا منکر جعل دسته چک و کلاهبرداری شد در مواجهه با مالباخته و اسناد و مدارک موجود ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل دسته چک، در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری بیان داشت، شاکی، شریک سابق وی بوده که به علت اختلاف به وجود آمده بین آنها با سند سازی، جعل دسته چک و جعل امضا اقدام به کلاهبرداری از وی می کند و تاکنون با این شیوه 60 میلیارد ریال از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: متهم دستگیر شده همراه با پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

۱۳۹۵/۸/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...