نسخه چاپی

همراه داشتن ویزا برای عبور از مرز الزامی است

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و چزابه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان ایران و عراق، زائران علاوه بر رعایت مقررات، ملزم به استفاده از ویزا و مدارك قانونی هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر: فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و چزابه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان ایران و عراق، زائران علاوه بر رعایت مقررات، ملزم به استفاده از ویزا و مدارک قانونی هستند.

سردار قاسم رضایی در بازدید از زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه گفت: اقدامات خوبی در زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی خوزستان برای تسهیل در تردد زائران اربعین انجام شده که در همین رابطه شاهد حضور پرشور زوار ایرانی و غیرایرانی هستیم که با شور و اشتیاق فراوان در حال عزیمت به کربلای معلی از این پایانه‌های مرزی هستند.

وی افزود: زحمات و تلاش کارکنان پایه‌های مرزی را نتیجه همدلی، صمیمیت و هدف مشترک با مرزبانان می‌دانم و مطمئن باشید خدمت به تمام زائران ابا عبدالله حسین بر همه ما یک تکلیف مقدس است و باید به آن افتخار کنیم.

سردار رضایی گفت: با بررسی‌های انجام شده از مدارک زائران، زوار مدارک لازم را به همراه دارند و قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در سه حوزه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه، ویزا صادر نخواهد شد، ادامه داد: زائران باید از همان محل سکونت و حرکت خود اقدام به تهیه ویزا کنند.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در روزهای نزدیک به اربعین، به شهروندان توصیه کرد: زمان حرکت خود به عتبات را به روزهای آخر موکول نکنند و زودتر برای سفر مهیا شوند. همچنین برای بازگشت نیز قبل از اربعین و یا چند روز بعد از آن، زمان سفر خود را مدیریت کنند.

سردار رضایی در خاتمه با تقدیر از اقدامات خوب و تلاش‌های ارزنده‌ای که دو کشور برای تسهیل تردد زائران انجام داده‌اند، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و عراق که مورد تاکید است، زائران علاوه بر رعایت مقررات و قوانین، ملزم به استفاده از ویزا و مدارک قانونی برای تردد از مرز هستند.

۱۳۹۵/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...