نسخه چاپی

یك ریال از حق فرهنگیان هم نباید از بین برود

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادكوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با تأكید بر اینكه نباید یك ریال هم از منابعی كه متعلق به تك‌تك فرهنگیان است از بین برود، گفت: مجلس به‌صورت جدی و با اصرار زیاد پیگیر این موضوع است.

به گزارش نما، عبدالله رضیان امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان سیمرغ درباره فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: تا الان گزارش تکمیلی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه نشده چرا که سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه گزارش بدهند.

وی افزود: مجلس تحقیق و تفحص را با 200 رأی موافق و با اکثریت مطلق نمایندگان تصویب کرده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه نتیجه‌ای تحقیق و تفحص مشخص‌کننده اتفاقات رقم خورده در صندوق ذخیره فرهنگیان است، تصریح کرد: قوه قضاییه ورود پیدا کرده، پرونده‌ای تشکیل‌ شده و رئیس صندوق بازداشت‌ شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌شود به‌صورت قطعی اظهارنظر کرد که چه اتفاقی افتاده است، آیا پولی که حیف‌و میل شده اختلاس شده یا به قول آقای رئیس‌جمهور جابه‌جایی صورت گرفته است.

رضیان با بیان اینکه امیدواریم این پول هدر نرفته باشد چرا که حق مسلم فرهنگیان است، اظهار کرد: چون این موضوع از نظر حقوقی به‌حق خود فرهنگیان برمی‌گردد اختلاس مصداق پیدا نمی‌کند اما خیانت‌ در امانت است ولی این اتفاق به هر شکلی رخ‌ داده باشد اتفاق نامیمونی است و باید برخورد جدی صورت بگیرد.

وی به استعفای وزیر آموزش‌وپرورش اشاره و خاطرنشان کرد: مسلماً آقای وزیر بعد از استیضاح در مجلس از نمایندگان رأی نمی‌آورد و همه نمایندگان مصر در برخورد با این موضوع بودند اما پیش‌دستی آقای رئیس‌جمهور بوده که ایشان را عزل کردند و به‌نوعی وانمود به استعفا کرده‌اند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با تأکید بر اینکه نباید یک ریال از منابعی که متعلق به تک‌تک فرهنگیان است از بین برود، تصریح کرد: مجلس به‌صورت جدی و با اصرار زیاد پیگیر این موضوع است.

وی در پایان گفت: چون دستگاه‌های نظارتی دیگر مانند سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده و در حال پیگیری این موضوع هستند حس آرامشی ایجاد شده تا زمانی که دقیقاً نتیجه این موضوع مشخص شود.

۱۳۹۵/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...