نسخه چاپی

عضویت عربستان در كمیسیون حقوق بشر یك طنز تاریخی است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی كشورمان گفت: طنزترین واقعه تاریخی كه در جهان ثبت خواهد شد عضویت عربستان در كمیسیون حقوق بشر است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو بهرام قاسمی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه بازدیدی که صبح امروز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات داشت از غرفه دکتر سلام هم بازدید داشت.



براین اساس وی در خصوص ضرورت پرداختن به طنز سیاسی در جامعه گفت: به اعتقاد من طنز نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم همه جهان لازم است و فکر می کنم در هر غرفه طنز می تواند به تنویر افکار عمومی بپردازد و بسیار جدی و اثرگذار باشد.

قاسمی با بیان اینکه غالبا مسائلی که نمی توان در غالب جدی مطرح کرد در چارچوب طنز می توانیم به خوبی به آن پرداخت گفت: این مطالب در قالب طنز تاثیرگذاری بیشتری هم بر جوامع خواهد داشت.



**جدی گرفتن طنز زندگی را زیباتر می کند



وی ابراز امیدواری کرد: طنز بخشی از جامعه و زندگی ما باشد و در گسترش طنز هر چه بیشتر تلاش کنیم چون این مقوله برای همه مردم مفید و موثر خواهد بود و یک زندگی مسالمت آمیز همراه با تفاهم را به بار خواهد آورد و اگر طنز جدی گرفته شود شاید زندگی خیلی زیباتر باشد.



**عضویت عربستان در کمیسیون حقوق بشر یک طنز تاریخی است



سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در پاسخ به این سوال که طنزترین واقعه اخیر در عرصه بین الملل را چه می دانید گفت: اگر بخواهم به جدیدترین طنز جهان اشاره کنم قطعا به عضویت عربستان در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل اشاره خواهم کرد در واقع این کشور در حالی به عضویت کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در آمده است که از هر نوع آزادی بیان و فرهنگ دمکراتیک محروم است و روزانه صدها کودک و زن بیگناه را در یمن بمباران می کند.



قاسمی تصریح کرد: این در حالی است که عربستان از طرف بسیاری از ثمن ها و NGO های جهانی متهم به جنایت کار جنگی است.



وی تاکید کرد: با این حساب به اعتقاد من عضویت عربستان در کمیسیون حقوق بشر یک طنز تاریخی است که فکر می کنم در جهان ثبت خواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...