نسخه چاپی

نجات عجیب یك زن و افشای جنایت در نیمه‌شب

به گزارش نما - ایران نوشت:ساعت 2 نیمه‌شب 9 آبان امسال تیراندازی مرگباری در یکی از خیابان‌های شهرستان تبریز به پلیس اعلام شد.


تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد مرد میانسالی داخل خودرو هیوندا «آزرا» روبه رو شدند که با شلیک 4 گلوله کشته شده بود. همان موقع دیگر سرنشین این خودرو که زن جوانی بود به بیمارستان منتقل شد. با اینکه تیر از گلویش عبور کرده بود، اما با تلاش تیم پزشکی نجات یافت.
زن جوان پس از 48 ساعت، وقتی به هوش آمد به بازپرس جنایی گفت: عامل قتل مرد جوانی به‌نام سیاوش است. من چند ماه قبل به عقد موقت خشایار –مقتول- درآمدم. سیاوش دوست خشایار بود و چند باری او را دیده بودم. ضمن اینکه چند بار به من ابراز علاقه کرده بود. اما از آنجایی که من همسر خشایار بودم و علاقه‌ای به او نداشتم با او بشدت برخورد کردم. به‌همین دلیل او کینه من و خشایار را به‌دل گرفت. شب حادثه از میهمانی به‌خانه می‌آمدیم که خشایار خودرو را مقابل خانه نگه‌داشت اما ناگهان چهار مرد جوان از خرابه‌ای که نزدیکی خانه‌ما بود بیرون دویدند. مطمئنم یکی از آنها سیاوش بود. او در حالی که کلت کمری به‌دست داشت به طرف ما شلیک کرد و بعد از آن همگی متواری شدند.
با توجه به اظهارات شاهد ماجرا، تحقیقات کارآگاهان جنایی تبریز برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.
تا اینکه ردپای سیاوش در تهران شناسایی شد. با این سرنخ، کارآگاهان جنایی با نیابت قضایی راهی تهران شده و سیاوش را در خانه یکی از دوستانش دستگیرکردند.
متهم دیروز برای بازجویی در حضور بازپرس محسن مدیرروستا منکر جنایت شد و گفت: من قتلی مرتکب نشده‌ام و از ساعت 11 شب حادثه در خانه خودم بودم، اما روز بعد از قتل باخبر شدم ولی در این جنایت نقشی نداشتم. ضمن اینکه همسر خشایار به من ابراز علاقه کرده بود و من با او مخالفت کردم برای همین کینه مرا به‌دل گرفته و مدعی شده که قاتل من هستم. آمدنم به تهران نیز برای دریافت پول خودرو‌ام بود!
پس از نخستین بازجویی‌ها و با توجه به اینکه جنایت در شهر دیگری رخ داده پرونده به همراه متهم جوان برای رسیدگی بیشتر در اختیار کارآگاهان و بازپرس جنایی تبریز قرار گرفت.

۱۳۹۵/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...