نسخه چاپی

رهایی قاتل آتش افروز برادر از مجازات قصاص

پسری كه باآتش‌ افروزی در خانه قدیمی برادرش را كشته است بخشیده شد و از قصاص رهایی یافت.

به گزارش نما به نقل از رکنا ، ساعت 6 عصر 19 مرداد امسال ماموران کلانتری تهرانسر در جریان حادثه Incident آتش‌سوزی در خانه قدیمی در شهرک آزادی Freedom قرار گرفته و همراه آتش‌نشانان در آنجا حاضر شدند.
آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش، دو مرد را که در میان شعله‌ها گرفتار شده بودند، نجات دادند. دو جوان که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند که در آنجا یکی از آنها ادعا کرد برادر دیگرش خانه را آتش زده است. چند روز بعد یکی از مصدومان بهبود یافت و مرخص شد اما 15 روز بعد برادر دیگر به‌دلیل شدت سوختگی تسلیم مرگ شد.
به دستور قاضی Judge ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیس Police جنایی برای رازگشایی از این جنایت Crime آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد خانه قدیمی محل انبار دارو بوده که چند برادر در آنجا مشغول کار بودند. روز حادثه یکی از برادران با مقتول درگیر شده و آنجا را به آتش کشیده بود.
در ادامه تحقیقات پسر جوان بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: روز حادثه تعدادی پوکه ژلاتینی نارنجی رنگ در انبار مانده بود که داروهای تلخ مزه را داخل آنها می‌گذاشتیم که مزه بهتری پیدا کنند اما چون تاریخ مصرفشان گذشته بود، می‌خواستم آنها را امحا کنم.
با مخالفت‌هایی که برادرم داشت، تصمیم به این کار گرفتم و داخل اتاق سه متری که این پوکه‌ها آنجا بود، با دو برادر و یکی از کارگرها جمع شدیم و بنزین را روی پوکه‌ها ریختم و با فندک آنها را آتش زدم.
وی ادامه داد: دیدم آتش پوکه‌ها در حال خاموش شدن است و با اطمینان از این موضوع، به خانه رفتم که پس از چند ساعت متوجه آتش‌سوزی کارگاه شدم. آتش‌سوزی ناخواسته منجر به مرگ برادرم شد. باورم نمی‌شد بر اثر این حادثه او را از دست بدهیم.
او با قرار قانونی روانه زندان Prison شد. این در حالی است که والدین مقتول چند روز پیش با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، پسرشان را بخشیدند. پرونده متهم بعد از آخرین دفاع وی، بزودی برای محاکمه از جنبه عمومی جرم Crime به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...