نسخه چاپی

هیچ ردی از زن گمشده درسیلاب تهران نیست

به گزارش نما - ایران نوشت:عملیات نیروهای آتش‌نشانی برای یافتن زن گمشده‌ای که در شب بارانی پایتخت ناپدید شده بود با گذشت 48 ساعت همچنان ادامه دارد.

این زن 47 ساله از شامگاه 17 آبان و همزمان با بارش شدید باران و تگرگ در تهران، باسقوط در جوی آبی واقع درخیابان پاسداران ناپدید شد.

امدادگران آتش‌نشانی که درپی درخواست کمک همسراین زن بلافاصله راهی محل حادثه شده بودند دقایقی پس ازوقوع حادثه عملیات جست‌و‌جو در مسیر را آغاز کردند اما تا عصر دیروز هیچ سرنخی از زن ناپدید به دست نیامد.همسر مریم درباره حادثه به خبرنگار ما گفته بود: «حدود ساعت 7 و سی دقیقه شب به دنبال دختر و پسرخردسالم رفته بودم تا آنها را از کلاس زبان به خانه برگردانم. غافل از اینکه همسرم نیز دنبال بچه‌ها رفته است. آن شب وقتی کیف دخترم به داخل جوی آب می‌افتد همسرم به دنبال کیف می‌دود تا آن را بگیرد اما ناگهان سرعت شدید آب اورا با خود می‌برد.»

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران نیزدیروز از بی‌نتیجه بودن تلاش‌ها برای یافتن مریم خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه با توجه به تلاش‌های مستمر تیم‌های امدادی تاکنون هیچ گونه اثری از وی مشاهده نشده است.ضمن اینکه نیرو‌های امدادی در چندین نوبت به صورت گروهی درحال جست‌و‌جو هستند و امدادگران تا پیدا شدن این زن به تلاش‌هایشان ادامه خواهند داد.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...