نسخه چاپی

نقش جدی و حیاتی كارشناسی‌های پزشكی قانونی در دستگاه قضایی

نماینده مردم مشهد و كلات و عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مركزپزشكی قانونی مشهد گفت: كارشناسی‌های پزشكی قانونی در دستگاه قضایی مرجع جدی وحیاتی مراجعان دستگاه قضایی است.

به گزارش نما به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در بازدید از مرکز پزشکی قانونی مشهد گفت: کارشناسی‌های پزشکی قانونی در دستگاه قضایی مرجع جدی وحیاتی مراجعان دستگاه قضایی است.

وی پس از بررسی امکانات بالقوه و بالفعل پزشکی قانونی استان در نشستی صمیمی با مسئولان پزشکی قانونی استان اظهارکرد: امروزه کارشناسی های شما رفع کننده ی نگرانی مردم بوده و موجب استیفای حقوق مردم می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، رسیدگی به پرداخت ها و احکام کارکنان با ایجاد توازن بین پرداخت های حوزه بهداشت و درمان و دستگاه های مشابه را از اهداف خود عنوان کرد.

پژمان فر یکی از اهداف این بازدید را آشنایی با فعالیت های اجرایی پزشکی قانونی و دریافت پیشنهاد های سازنده مردم استان دانست و پیش بینی فضای مناسب در راستای خدمت دهی مطلوب به ارباب رجوع را ضروری عنوان کرد.

دکتر حجازی مدیر کل پزشکی قانونی استان خراسان رضوی نیزگفت: از لحاظ دانش و تجهیزات با دانش روز دنیا رقابت می کنیم اما از لحاظ فضا ونیرو در تنگنا هستیم.

وی افزود: در پزشکی قانونی افراد مسئولیت پذیر هستند و با وجدان کاری کمبود نیرو را پوشش می دهند اما برای ارائه خدمت استاندارد باید همه شرایط استاندارد باشد.

۱۳۹۵/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...