نسخه چاپی

پایان محاكمه مرد سالخورده ای كه دختر40ساله اش را كشت/دنبال خلاف بود،درست هم نمی شد

به گزارش نما - ایران نوشت:پیرمردی که در جریان مشاجرات و اختلاف‌های شدید خانوادگی، دخترش را به قتل رسانده است، صبح دیروز عصازنان از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران منتقل شد تا به اتهام قتل فرزندش محاکمه شود.


مرد سالخورده در آخرین دفاعش گفت: از اینکه می‌دیدم دخترم به راه خلاف رفته است و دست‌بردار هم نیست، با او درگیر شدم و هنگام نزاع، باعث مرگش شدم اما باور کنید به هیچ عنوان نمی‌خواستم او را بکشم!
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سحرگاه 23 اردیبهشت پارسال این مرد در تماس تلفنی با پلیس، خبر مرگ دختر 40 ساله‌اش را داد. دقایقی بعد هم تیم جنایی همراه با بازپرس کشیک قتل راهی محل جنایت در جنوب تهران شدند.
پس از نخستین تحقیقات جسد فریبا به پزشکی قانونی انتقال یافت و در معاینه جسد مشخص شد او با وارد آمدن ضربه‌ای به سرش کشته شده است.
از سوی دیگر پدر سالخورده فریبا که به عنوان متهم به قتل به اداره آگاهی منتقل شده بود در بازجویی‌ها به قتل دخترش اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت:«فریبا از دوران نوجوانی دختری سرکش بود. حتی زمانی هم که ازدواج کرد، از رفتارهایش دست نکشید. بعد هم با داشتن یک پسر، طلاق گرفت و به خانه‌ام بازگشت. اما زمانی که پسرش در یک تصادف رانندگی کشته شد، رفتارهای غیراخلاقی‌اش بیشتر شد تا اینکه روز حادثه پس از مشاجره‌ای شدید، با فریبا درگیر شدم و با ضربه‌ای که به سرش زدم، باعث مرگش شدم.»
صبح دیروز، مرد سالخورده در حالی که به زحمت راه می‌رفت، برای محاکمه به دادگاه منتقل شد تا محاکمه شود. ابتدای جلسه دادگاه، همسرش (مادر فریبا) که تنها ولی دم شناخته می‌شد، از قصاص شوهرش گذشت و سپس «حشمت» در برابر دادرسان ایستاد .

او گفت: «متأسفانه به علت مشغله کاری نمی‌توانستم همیشه در کنار خانواده‌ام باشم تا اینکه دخترم به دنبال کارهای خلاف رفت و دیگر نتوانستم برای نجاتش کاری کنم. در نهایت هم این حادثه رخ داد و حالا من و همسرم تنها مانده‌ایم اما باورکنید بشدت پشیمان هستم و امیدوارم خدا مرا ببخشد.»
در پایان محاکمه، قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند تا رأی خود را در این باره صادر کنند.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...