نسخه چاپی

عربستان یك منطقه مسكونی در صنعا را بمباران كرد

عربستان سعودی در ادامه حملات هوایی به مناطق غیر نظامی و زیرساخت های یمن، شنبه شب چند منطقه صنعا پایتخت یمن از جمله یك منطقه مسكونی در شرق این شهر را هدف حمله قرار داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: عربستان سعودی در ادامه حملات هوایی به مناطق غیر نظامی و زیرساخت های یمن، شنبه شب چند منطقه صنعا پایتخت یمن از جمله یک منطقه مسکونی در شرق این شهر را هدف حمله قرار داد.

به گزارش شبکه خبری المسیره، منابع امنیتی گفتند که جنگنده های متجاوز نیروهای سعودی منزل یکی از شهروندان به نام «علی احمد رسام» را در منطقه «العشه« در «سعوان» مورد حمله قراردادند. این حمله تلفات جانی در پی نداشت.

جنگنده های متجاوز همچنین منطقه «جبل یازل» شهر «بنی مطر» را پنج بار و منطقه العشه در سعوان واقع در شرق پایتخت را نیز دو بار مورد حمله قرار دادند.

این منع افزود، جنگنده های سعودی دو بار نیز به منطقه شعوب و یک بار نیز به منطقه صرف در صنعا پایتخت حمله کردند.

عربستان همراه با برخی کشورهای دیگر عرب از ششم فروردین سال گذشته اقدام به حمله نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کردند تا عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگردانند. این حمله نظامی تاکنون جز کشتار بیش از 10هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نتیجه ای نداشته است.

۱۳۹۵/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...