نسخه چاپی

راهكار پیروزی مقابل ایران از نگاه مربی سوریه

زم است كه سوریه در دفاع انضباط و در حمله توازن داشته باشد. تیم ایران با وجود غیبت چند بازیكن، بازهم قدرتمند است و در زمین مسابقه می جنگد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، عبد اللطیف مقرش» درباره تقابل تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، گفت: ایران و سوریه یک هدف مشترک دارند و سه امتیاز را می‌خواهند. ایران به دنبال تداوم صدرنشینی و فاصله گرفتن از تیمهای دیگر است. سوریه هم می خواهد به صدر جدول نزدیک شود و باخت قبلی به قطر را جبران کند.
وی افزود: این مسابقه دشوار و سخت است. دو تیم با سبک نزدیکی به هم بازی می کنند و بازیکنانشان خصوصیات مشابهی دارند.
سرمربی تیم الجیش سوریه درباره غایبان تیم ملی ایران و اینکه آیا این موضوع به پیروزی سوریه کمک خواهد کرد یا خیر؟ گفت: سوریه باید از این فرصت خوب استفاده کند ولی در مجموع این موضوع تاثیر زیادی ندارد.
مقرش در خصوص اینکه سوریه چطور می تواند ایران را شکست بدهد؟ تصریح کرد: لازم است که سوریه در دفاع انضباط و در حمله توازن داشته باشد. تیم ایران با وجود غیبت چند بازیکن، بازهم قدرتمند است و در زمین مسابقه می جنگد.
وی درباره اینکه چه توصیه ای به «ایمن الحکیم» سرمربی سوریه دارد، گفت: اگر فکر کنید سرمربی در این شرایط در نتیجه گیری تیم ملی سوریه تاثیر زیادی دارد اشتباه می کنید. به همین خاطر به او روش دفاعی خود را در رویارویی با رقیبان را توصیه می کنم.
سرمربی الجیش سوریه یادآور شد: بازیکنان سلاح هر مربی هستند. در این شرایط حتی اگر به جای الحکیم اکنون مورینیو سرمربی تیم ملی سوریه بود نمی‌توانست از روش دفاعی دست بردارد چرا که سلاح حمله ندارد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه فردا سه شنبه در چارچوب مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور مالزی به مصاف هم خواهند رفت.

۱۳۹۵/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...