نسخه چاپی

رئیس‌جمهور درباره آلودگی هوای تهران چاره اندیشی و اقدام فوری كند

مجمع نمایندگان استان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست كردند تا به موضوع آلودگی هوای تهران و كلانشهرها ورود كرده و به قید فوریت دستور دهد نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم «پویا»، مجمع نمایندگان استان تهران در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور درخواست کردند تا به موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها ورود کرده و به قید فوریت دستور دهد نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ کنند.

در ابتدای این نامه آمده است: همانطوری‌که مستحضرید سالیان متمادی است که تهران و برخی از کلانشهرهای کشور در بسیاری از روزهای سال از آلودگی هوا در رنج و مشقت می‌باشند و مردم شریف و نجیب این کلانشهرها ناگزیر به تنفس در هوای آلوده و تحمل انواع بیماری‌های حاد و حتی رقم خوردن مرگ شهروندان در موارد بی‌شماری هستند.

در ادامه تاکید شد: معضل آلودگی هوای تهران و اکثر کلانشهرهای دیگر عمدتا ناشی از عدم مدیریت صحیح و منطبق بر استانداردهای جهانی است و جنس آن با آلودگی ناشی از ریزگردها که منشا خارجی دارد متفاوت است و با عزم و تدبیر صحیح می‌توان در کوتاه مدت به مقابله با آن پرداخت.

در خاتمه این نامه خطاب به روحانی آمده است: ضروریست جنابعالی در این موضوع مهم ورود نموده و به قید فوریت دستور فرمائید نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ نمایند.

۱۳۹۵/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...