نسخه چاپی

تردید بشار اسد درخصوص توانایی ترامپ برای نابودی داعش

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با شبكه تلویزیونی «آر تی پی» پرتغال درخصوص پیروزی دونالد ترامپ ضمن بیان اینكه بدون عملكرد ترامپ هیچ گونه پیش‌نظری نمی توان داشت تاكید كرد: ما انتظار چندانی نداریم چرا كه دولت آمریكا صرفا منحصر به خود رئیس‌جمهور نیست بلكه كابینه دولت محل جدال جناح‌های متفاوت قدرت و گروه‌های فشار است كه بر عملكرد رئیس جمهور تاثیر دارند.

به گزارش نما به نقل از میزان، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با شبکه تلویزیونی «آر تی پی» پرتغال درخصوص پیروزی دونالد ترامپ ضمن بیان اینکه بدون عملکرد ترامپ هیچ گونه پیش‌نظری نمی توان داشت تاکید کرد: ما انتظار چندانی نداریم چرا که دولت آمریکا صرفا منحصر به خود رئیس‌جمهور نیست بلکه کابینه دولت محل جدال جناح‌های متفاوت قدرت و گروه‌های فشار است که بر عملکرد رئیس جمهور تاثیر دارند.

رئیس‌جمهور سوریه ضمن اشاره به اتحاد ایران، روسیه و سوریه د رمبارزه با تروریسم افزود: اگر دولت آمریکا به صورت واقعی د رپی مبارزه با تروریسم باشد بی‌شک اتحادی طبیعی بین ما شکل خواهد گرفت چرا که سوریه بیشتر از هر کشور دیگر قربانی جنایت‌های تروریستی بوده است.

«بشار اسد» درباره همکاری با دونالد ترامپ برای شکست داعش با اشاره به مخالفت رسانه‌های مسلط با دونالد ترامپ،جدال قدرت در دولت آمریکا و پشتیبانی تاکنونی واشنگتن از گروهکهای تروریستی تصریح کرد: من مایل‌ام که در زمینه مبارزه با تروریسم با آمریکایی‌ها همکاری کنم، اما مسئله این است هکه عوامل و بازیگران گوناگونی هستند که مانع این همکاری دوجانبه می‌شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو درخصوص تجاوز ترکیه به خاک سوریه و حمایت اردوغان از تروریستها گفت: اردوغان فرد بیماری است که ارتباط خود را با واقعیت جاری به کل از دست داده است.

۱۳۹۵/۸/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...