نسخه چاپی

هشدار شهردار نیویورك به ترامپ درباره اخراج مهاجران

شهردار نیویورك در دیدار با رئیس‌جمهوری منتخب آمریكا تاكید كرد كه این شهر در هراس از سیاست‌های آتی او به سر می‌برد و مهمترین مساله تهدید او به اخراج مهاجران است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه ای‌بی‌سی نیوز، بیل د بلاسیو، شهردار نیویورک در دیداری خصوصی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا هشدار داده است که مردم شهرش نگران سیاست‌های دولت آینده او هستند.
شهردار نیویورک چهارشنبه در برج ترامپ، واقع در نیویورک با دونالد ترامپ گفت‌وگو کرد. بیل د بلاسیو گفته است که برنامه ترامپ برای اخراج حدود سه میلیون مهاجر غیرقانونی که از سابقه کیفری برخوردار هستند، در نیویورک که آن را شهر "حد اعلای مهاجران" خواند، موثر واقع نخواهد شد.
شهردار نیویورک که از منتقدان سرسخت ترامپ است، گفت: به او اطلاع دادم که بسیاری از نیویورکی‌ها هراس دارند و کارهای بیشتری باید انجام داد تا نشان داد این کشور می‌تواند ترمیم شود و مردم مورد احترام قرار گیرند.
در روزهای گذشته شهرداران لس آنجلس، سن فرانسیسکو، شیکاگو، بوستون، فیلادلفیا و واشنگتن دی سی - پایتخت آمریکا - گفته‌اند که در محدوده شهر خود از مهاجران غیرقانونی محافظت خواهند کرد.
شهردار نیویورک نیز پس از پیروزی آقای ترامپ وعده داد که نام کارگران غیرمجاز خارجی را از بانک اطلاعاتی شورای شهر پاک کند تا مانع از دستگیری احتمالی آنان توسط ماموران اداره مهاجرت دولت آینده شود.
بیل د بلاسیو که یک دموکرات لیبرال است در جریان کنفرانس خبری خود به حاضران گفت، دونالد ترامپ با او به صراحت و احترام صحبت کرده است.
شهردار نیویورک افزود که به رئیس جمهوری منتخب گفته است هر چه در توان دارد برای مراقبت از مهاجران غیرقانونی انجام خواهد داد تا «خانواده‌های آنان از هم نپاشند.»

۱۳۹۵/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...