نسخه چاپی

وزیر كشور: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است

وزیر كشور گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش وارد مرز مهران شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است.

وزیر کشور گفت: موج بازگشت زوار به کشور از طریق مرزهای سه‌گانه آغاز شده و خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ورود و بازگشت زوار اربعین حسینی به خاک کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: زائران اربعین حسینی به توصیه‌های لازم و ارائه شده از سوی مسؤولان کشور عنایت و توجه ویژه داشته باشند تا سفری توام با سلامت و امنیت را داشته باشند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش وارد مرز مهران شد و پس از مصاحبه خود را به نماز جماعت مرز مهران مهران رساند و در جمع زوار اربعین حسینی نماز جماعت را اقامه کرد.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی و شماری از مسؤولان ارشد استان از جمله استاندار ایلام و ... رحمانی‌فضلی وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است تا دقایقی دیگر رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست ستاد اربعین در مرز مهران شرکت کرده و از نزدیک در جریان تردد زوار و بازگشت زوار از عراق به مرز مهران قرار گیرد.

موج بازگشت زوار اربعین حسینی از روز پنجشنبه هفته گذشته از طریق مرز مهران آغاز شده و اکنون محورهای ارتباطی مهران به استان ایلام پر حجم و با ترافیک روان است.

۱۳۹۵/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...